חדשות בארץ

דקות לאחר השיגור: חוסל בעזה המחבל ששיגר רקטה לעבר העוטף

כוח צה"ל זיהה את מיקום שיגור הרקטה והכווין כלי טיס שחיסל את המשגר. לוחמי צה"ל חשפו מחסני אמצעי לחימה במרחב חאן יונס וחיסלו מספר מחבלים. ההערכה: הפעילות ברפיח תאושר במהלך היממה הקרובה

פעילות בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)פעילות בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל עתיד להגיש ביממה הקרובה לאישור הקבינט את התוכניות לפעילות קרקעית ברפיח. בישראל סבורים היום (שני) כי התמרון הקרקעי במרחב העיר הדרומית בעזה הוא בלתי נמנע, וכי הוא יימשך מספר שבועות בצורה עצימה. ראש הממשלה בנימין נתניהו התבטא אמש בנושא, ואישר כי הפעולה הצבאית ברפיח הכרחית כדי למוטט את החמאס. כעת בודקים כיצד לנייד את האוכלוסייה האזרחית מרפיח מערבה או אפילו צפונה, כדי הלקל על הפעולה הצבאית.

משגר הרקטה חוסל בתוך דקות

דובר צה"ל עדכן כי דקות ספורות לאחר זיהוי שיגור רקטה לעבר יישובי העוטף, לוחמי חטיבת הנח"ל הכווינו כלי טיס שחיסל את המחבל שביצע את השיגור ממרכז הרצועה, בפאתי העיר עזה.

(צילום: דובר צה"ל)

בנוסף, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 הפועלים לטיהור מרחב מערב חאן יונס פשטו ביממה האחרונה על יעדי טרור בהם אותרו נשקים מסוג קלאצ'ניקוב, רחפנים, משגר RPG, מטעני נפץ וציוד צבאי נוסף. מכלול האש של החטיבה, יחד עם כלי טיס ומסוקי קרב של חיל האוויר, חיסלו מחבלים שפעלו סמוך לכוחות.

במערב חאן יונס, לוחמי צוות הקרב של חטיבת צנחנים זיהו באמצעות רחפן חוליית מחבלים שנעה לעברם. בתגובה הכווינו כלי טיס שחיסל אותה. זמן קצר לאחר מכן, זוהו ארבעה מחבלים נוספים במרחב שחוסלו גם הם באמצעות כלי טיס של חיל האוויר. לוחמי עוצבת הקומנדו נתקלו במחבלים חמושים וחיסלו אותם.

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה