חם ברשת

עידן עמדי משתף תמונה מצמררת מבית החולים: "ככה זה ניסים"

הזמר שיתף תמונה ובה פניו לא מזוהות: "בתמונה, אלמוני בן 22 במחלקת טראומה. יום הולדת שמח עצוב שני בחודשיים. תודה לאל על מתנות החינם"

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

הזמר עידן עמדי סיפר בחודש שעבר כי בעת הגעתו לבית החולים, לאחר שנפצע בעזה, אי אפשר היה לזהות אותו. אתמול (שני) שיתף הזמר והלוחם כי הוא חוגג יום הולדת, וצירף תמונה מצמררת שלו בעת שהיה מאושפז בבית החולים: "מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה".

עמדי חשף את המצב בו הגיע מרצועת עזה לאחר פציעתו הקשה בלחימה: "אחד הרופאים בבית החולים קורא לי '360', הוא אומר שיש נטייה לאנשים לחשוב שאם עשית סיבוב של 360 מעלות אז אתה שוב נמצא בנקודת ההתחלה. אבל אצל פצועי קרב הסיפור קצת אחר, הטיול הזה בזוויות החדות, השטוחות והקהות של החיים, של מלחמה, משנה אותך, מעצב אותך ודרכו אתה נולד מחדש".

(צילום מסך מתוך האינסטגרם שלו)(צילום מסך מתוך האינסטגרם שלו)

"מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה", הוסיף עמדי. "ככה זה ניסים, צריך לקבל אותם ובעיקר לא לשכוח שקרו, לקדש את המתנה שקיבלת, עם כל הזוויות והשברים, להזכיר לעצמך במיוחד שהדרך מפרכת, שיש עוד דברים יפים לראות".

"יום הולדת שמח עצוב שני בחודשיים. תודה לאל על כל מתנות החינם. ותודה לכל המברכים, מתישהו אצליח להודות לכולכם, ולחיי ההרפתקאות שבדרך". עמדי סיים את הפוסט במשפט: "בתמונה, אלמוני בן 22 במחלקת טראומה".

תגיות:עידן עמדיחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה