חדשות בארץ

אחיו של לוחם סיירת צנחנים שנהרג: "הספקנו לקרוא וידוי סביב המיטה שלו"

הלווייתו של לוחם צה"ל מעוז מורל הי"ד, שנפטר מפצעיו, תתקיים היום. אחיו ספד: "רק לפני רגע חילקתי טופי לכבוד הלידה שלך"

מעוז מורל הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)מעוז מורל הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

אמש (שני) הותר לפרסום כי נקבע מותו של לוחם סיירת צנחנים, מעוז מורל הי"ד. מורל, תושב טלמון בן 22, נפצע אנושות בקרב בדרום הרצועה לפני כחמישה ימים. בתקרית בה נפצע מורל אנושות, נהרג הלוחם סמ"ר רותם סהר הדר, בן 20 מכפר אביב

מורל הותיר אחריו את הוריו, ורדה ואיתן, ארבעה אחים ואחות. בהודעת אבל שפרסמה מועצת בנימין נכתב, כי מעוז למד בישיבה התיכונית בדימונה ולאחר מכן בישיבת הסדר בשם "אבינועם" שבתפוח. בהמשך התגייס לסיירת הצנחנים..

אחיו של מעוז, דב מורל, עדכן בימים האחרונים על מצבו ברשתות החברתיות. "אחי היקר והאהוב הי"ד, השיב את נשמתו השמיימה הערב", כתב אמש. "הספקנו לקרוא וידוי סביב המיטה שלו, ההורים והאחים. מעוז הוא האח הראשון שאני זוכר את הלידה שלו. מקווה ומתפלל מאוד שהוא גם האח האחרון שילך לעולמו בימי חיי".

"נשמח אם תבואו לחלוק לו כבוד אחרון. השבעה תתקיים בבית הוריי בהתנחלות טלמון. אשמח שחבריי, גם חבריי מהעבר, גם אם הם היום פוליטיקאים שדעותיהם רחוקות ממני, יבואו לנחם אותי". בהמשך ביקש האח השכול: "תביאו גיטרות לשבעה. חייב לשבת המון עם חברים, לנגן ולשיר".

לפני כחמישה ימים, שיתף מורל את עוקביו: "לצערנו מעוז פצוע אנוש עם נזק מוחי בלתי הפיך. אנחנו מבקשים שתעזרו לנו עם תפילות. רק לפני רגע חילקתי טופי בכיתה לכבוד הלידה שלך, לא מאמין שזה קורה".

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, ספד למורל: "שבוע שלם שכב מעוז בין שמים לארץ, נפרד מהעולם הזה בהדרגה ונפרד מהארץ שלמענה לחם ואותה אהב. משפחתו המדהימה עטפה אותו באהבה עד שהחזיר את נשמתו לבורא. אנחנו בוכים ואבלים על עלם חמודות, מהדור הצעיר והיפה של בנימין שמוביל קדימה בערכים, במידות וגם בשדה הקרב. נלווה את משפחת מורל בכל שיידרש".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חללי צה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה