חדשות בארץ

סינוואר במנהרה: העיתון שצה"ל הפיץ ברצועה

בשער העיתון, שגיליונותיו הוטלו מהאוויר על ידי צה"ל ברפיח, הופיעו תמונותיו של מנהיג חמאס ברצועה בתוך מנהרה בחאן יונס. לצד התמונות הובאה כותרת עם מסר לתושבי הרצועה: "האם גורל ילדיו של סינוואר חשוב יותר מגורל ילדיכם?"

סינוואר במנהרה (צילום: דובר צה"ל)סינוואר במנהרה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל הפיץ הבוקר (שלישי) ברפיח עיתון העונה לשם "המציאות" (בערבית: אל-ואקע) – כך על פי דיווחים פלסטיניים ברצועה.

מדובר במהדורה שלישית של העיתון שצה"ל מפיץ בעזה מתחילת המלחמה, והוא נועד להעביר מסרים שונים לתושבי הרצועה. בשער הגיליון הנוכחי, שעותקיו הוטלו מהאוויר, הוצגו תמונותיו של מנהיג חמאס ברצועה, יחיא סינוואר, כשהוא נמלט במנהרה בחאן יונס, מתוך הסרטון שפרסם דובר צה"ל בשבוע שעבר.

בכותרת הראשית נכתב: "שימו לב, בעיתון הזה תקראו אך ורק את האמת". ליד תמונותיו של סינוואר נכתב "האם גורל ילדיו של סינוואר חשוב יותר מגורל ילדיכם?".

בין הכתבות המופיעות בעמודי העיתון הפנימיים – ידיעה על יוקר המחיה בעזה תחת הכותרת "התושבים מטילים את האחריות על חמאס". כמו כן, מופיעה קריקטורה של איסמעיל הנייה וח'אלד משעל, בכירי חמאס השוהים בקטאר, כשהם נראים מתענגים על סעודה דשנה. להנייה הוצמדה בועת כיתוב בה הוא אומר "העם עומד איתן", בעוד משעל אומר "נילחם עד טיפת הדם האחרונה".

כזכור, בשבוע שעבר חשף דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, תיעוד של סינוואר בתוך אחת ממנהרות חמאס בחאן יונס. הסרטון, מתוך מצלמת אבטחה במנהרה, אותר על ידי לוחמי צה"ל שהגיעו אל המקום. הוא צולם ב-10 באוקטובר, שלושה ימים לאחר תחילת המלחמה. סינוואר נראה מצולם מגבו כשהוא צועד בתוך המנהרה, אחרי אשתו ושלושה מילדיו. בסרטון נראה גם אחיו, איבראהים סינוואר, עם פנס בידו, שמוביל את בני המשפחה

"כך הוא נמלט עם משפחתו, מתחת לאדמה, בתוך מנהרה, לאחד ממתחמי השהייה הבטוחים אותם בנה מראש", אמר הגרי. "מצוד אחר סינוואר לא ייפסק עד שנלכוד אותו – חי או מת".

סינוואר במנהרה - הסרטון שפרסם דובר צה"ל

תגיות:צה"ליחיא סינווארחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה