חדשות בארץ

נתניהו על הניסיון הבינלאומי לעצור את הלחימה: "שום לחץ לא יעצור אותנו"

במועצת הביטחון ובאיחוד האירופי גברו הקולות לחייב את ישראל לעצור את המלחמה. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט, הצהירו, כל אחד לחוד, כי המלחמה תימשך

נתניהו עם לוחמים, ארכיון (צילום: תקשורת ראש הממשלה)נתניהו עם לוחמים, ארכיון (צילום: תקשורת ראש הממשלה)
אא

ראש הממשלה בנימין נפגש היום (שלישי) עם לוחמי "רוכב שמיים" בבסיס זיקים וקיבל סקירה ממפקד היחידה על יכולות היחידה ועל הישגיה בלחימה. בנוסף, צפה נתניהו בתצוגת אמצעים של הכלים והאמצעים השונים בשימוש היחידה, ביניהם מערכת ההפעלה, אמצעי התקשוב והמטוסים. רה"מ הפעיל את המטוס וביצע מעקב באמצעותו בשמי רצועת עזה. 

נתניהו שוחח עם הלוחמים, מתוכם אנשי סדיר ואנשי מילואים, ושמע מהם על פעילותם עד כה במלחמה ועל מוכנותם להמשך הלחימה. בשיחה אמר ללוחמים: "יש הרבה לחצים על ישראל מבית ומחוץ להפסיק את המלחמה לפני שנשיג את כל מטרותיה, כולל עסקה בכל מחיר לשחרור חטופים. אנחנו מאוד רוצים להשיג עוד שחרור ואנחנו מוכנים גם ללכת כברת דרך, אבל אנחנו לא מוכנים לשלם כל מחיר, בטח לא לשלם את המחירים ההזויים שחמאס דורש מאיתנו, שפירושם תבוסה למדינת ישראל. אנחנו מחויבים להמשיך את המלחמה עד שנשיג את כל מטרותיה, שזה אומר חיסול החמאס, שחרור כל החטופים והבטחה שעזה לא תהווה יותר איום על ישראל. אין שום לחץ, שום לחץ, שיכול לשנות את זה".

לדעה זו שותף גם שר הביטחון יואב גלנט, שקיים היום סיור בבסיס מערכת "טל שמיים" בצפון. גלנט אמר בסיור כי "תהליך המשוואות של נסראללה קרס - חיל האוויר פועל בדמשק, בביירות, בנבטיה ובכל מקום שצריך. בכל יום צה"ל מנצח וחיזבאללה מפסיד, אני מקווה שלא יהיו ימים קשים יותר, אך אם יהיו - אתם מוכנים".

תגיות:צה"לבנימין נתניהומלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה