חם ברשת

החלק הזה בכיור נמצא בכל בית – זה מה שיקרה אם לא תנקו אותו

אושיות הרשת שעוסקות בתחום הניקיון מצאו דרך מקורית לנקות את הכיור ולהימנע מהריח הרע הנודף ממנו. מה אתם צריכים לעשות, ומה החומרים שבהם צריך להשתמש?

אא

הייזל מקיני וקלייר ג'נקינס הן אושיות רשת שעוסקות בענייני ניקיון. יש להן מיליוני צופים בכל העולם והן נותנות טיפים רבים הקשורים לניקיון. גם השבוע, הן חלקו בטיקטוק את הטיפים שלהן לניקוי הבית והפעם התמקדו בניקיון הכיור.

בסרטון שפרסמו לאחרונה סיפרו השניים על קושי שנגרם בניקיון חור ההצפה בכיורים שבחדר האמבטיה. חור ההצפה, למי שאינו מכיר, הוא פתח ניקוז שנמצא בחלקו העליון של הכיור. לחור הזה נשפכים עודפי המים כשהכיור מתמלא (לעתים זה קורה כשמכבסים ביד ומשאירים את הכביסה עם חומר הניקוי, מה שגורם למים לעלות ולהתנקז לתוכו).

חור ההצפה הוא חשוב, כי הוא משמש גם כמגנט לשאריות סבון וגם להצטברות לכלוך. קיים מצב שבו לעתים ישנם ריחות לא נעימים שעולים מתוכו.

הצמד היילי וקלייר גילו כי ניתן אפשר להסיר את אטם המתכת שמעל חור ההצפה, וכך לנקות אותו.  מתברר שמי שניתן להן את הטיפ הוא אחד הגולשים. "תודה רבה על זה, לא ידענו", כתבו. "הזמן שהשקענו בהסתובבות סביב החור הזה כדי לנקות ועכשיו פתאום מישהו אומר שזה יורד. זה באמת בדיוק החלק שאי אפשר להגיע אליו, אז אחרי שמורידים אותו אתה יכול לתת לזה ריסוס קטן וגם להעביר שם מגבון. זה אולי ייקח קצת זמן עד שזה ירד, אבל שימו לב שזה קורה, ואפשר לשטוף גם את כל החלק הזה, אז תודה רבה על הטיפ הקטן הזה. אנחנו בטוחות שהרבה אנשים כמונו לא ידעו את זה".

אז מה עושים כדי לטפל בריח הרע שיוצא מחור ההצפה? על מנת לטפל בו תצטרכו את המרכיבים הבאים: כוס אבקת סודה לשתיה, כוס חומץ לבן, שני ליטר מים רותחים ומשפך שעשוי מסיליקון, כך שיהיה עמיד בפני מים רותחים.

לפי ההדגמה, יש לתקוע את המשפך בחור ההצפה בכיור, ליצוק את הסודה לשתייה במורד המשפך ולאחר מכן לשפוך באיטיות את החומץ שאמור לתסוס. אחרי 10-15 דקות, הסודה והחומץ יעשו את העבודה והריח אמור להיעלם. לאחר מכן, שטפו בזהירות את הכיור במים רותחים ושיפכו אותם ישירות לתוך חור ההצפה. אפשר, כמובן, לחזור על הפעולה שוב במידה ואתם מרגישים שהבעיה לא נפתרה לחלוטין.

 

תגיות:כיורניקיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה