חדשות בארץ

נפצעה בפיגוע והיא בהריון מתקדם: "קרה לי נס. אמרתי 'שמע ישראל' והמחבל ירה בי"

עדי זוהר נפצעה בשבוע שעבר באורח קשה בפיגוע ליד מחסום א-זעיים, סמוך למעלה אדומים. היא הייתה ברכב הראשון אליו ירו המחבלים, ולמרות פציעתה העובר בבטנה שרד: "זה שלא איבדתי הכרה שמר על העובר"

זירת הפיגוע. בעיגול: עדי זוהר (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)זירת הפיגוע. בעיגול: עדי זוהר (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

המרכז הרפואי שערי צדק דיווח היום (ראשון) על שיפור ניכר במצבה של עדי זוהר, בת 30, שנפצעה בשבוע שעבר באורח קשה בפיגוע הירי סמוך לחסום א-זעיים, במרחב מעלה אדומים. זוהר, בהריון מתקדם, עברה ניתוח להוצאת רסיס מהחזה ומצבה מוגדר כעת בינוני ויציב.

ממיטת האשפוז בבית החולים שיחזרה הפצועה את אשר עבר עליה באותן שניות שהמחבלים התנגשו במכוון ברכב שלפניה, יצרו פקק תנועה ופתחו באש לעבר יושבי כלי הרכב בשיירה.

לדבריה, "אני נוסעת שם כל יום בבוקר, עמדתי בפקק. רכב לפני נכנס ברכב שלפניו, הייתה תאונה מוזרה ואמרתי לדודה שלי בטלפון, ואז תוך שניות המחבל יצא מהרכב כמו משוגע וראיתי את האקדח שלו ואמרתי לדודה שלי 'עומדים לירות עלי'. המחבל הסתכל עליי, ניסיתי לנזול לתוך הכיסא כדי שיפגע במקום הכי פחות נוראי. חשבתי על העובר שלי ואמרתי 'שמע ישראל', והוא ירה בי, ראיתי את החולצה שלי דם. יצאתי מהאוטו, זחלתי על ארבע, עד שנהגת מקסימה הכניסה אותי לרכב שלה. אמרתי לה, 'אני בהריון ירו בי, תזמיני אמבולנס'".

זוהר עדכנה שהיא מתאוששת, חשה בטוב. "קרה לי נס ואני פה. הרסיס היה במקום מסוכן ואני והעובר בחיים. כולם מדברים על הרגעים לפני המוות וככה הרגשתי, וחשבתי על הבן שלי בן השנתיים שיצטרך לגדול לבד. אלוקים היה איתי. אלוהים היה איתי בכל רגע ורגע. גם בדיעבד אחד הרופאים פה אמר לי שעצם זה שלא איבדתי את ההכרה זה שמר הרבה על העובר. ברוך השם אני מתאוששת לאט לאט".

בפיגוע הירי נרצח מתן אלמליח הי"ד, בן 26 ממעלה אדומים. מלבד אלמליח בפיגוע נפצעו שישה בני אדם נוספים – בהם חנניה בן שמעון (23), שהשתחרר משירות מילואים ברצועת עזה רק בשבוע שעבר. בן שמעון, שהיה במכונית עם אימו כשהחל הפיגוע, הסתער לעבר אחד המחבלים וסייע בחיסולו – אך נפצע במהלך חילופי האש בבטנו וברגלו. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם עבר ניתוח ומצבו מוגדר כעת יציב.

תגיות:פיגוע מעלה אדומיםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה