חם ברשת

איתי לוי מרגש: "נותרת עם שלושה וילדים ובית קטן, אבל לא ויתרת עליי לרגע"

הזמר כתב פוסט על אמו וריגש את הרשת: "אוהב אותך, יקחו עוד כל כך הרבה שנים שיבינו מה את בשבילי ומה אנחנו אחד בשביל השני. מאחל לך שאלוקים ימשיך לשמוע את תפילותיי ותפילותייך"

איתי לוי (צילום: נעם ריבקין פנטון / פלאש 90)איתי לוי (צילום: נעם ריבקין פנטון / פלאש 90)
אא

הזמר איתי לוי יכול ללמד רבים מאיתנו דבר או שניים על כיבוד הורים. מי שנחשב לאחד הזמרים המובילים בישראל מרבה לשבח את אמו ומעלה מפעם לפעם פוסטים שקשורים אליה. בסוף השבוע חגגה אמו יום הולדת, מה שגרם ללוי להקדיש לה פוסט מיוחד ברשתות החברתיות. הפוסט הפך לויראלי תוך שעות. הוא זכה ללייקים וחיזוקים רבים מעוקביו, במיוחד לאור מצוות כיבוד הורים שלוי מדגיש שהיא חשובה כל כך עבורו.

"אז ככה, אוהב אותך. מאחל לך שאלוקים ימשיך לשמוע את תפילותיי ואת תפילותייך ואת תפילות כל עם ישראל שכל הזמן מברכים אותך", כתב לוי. "את המלאך הפרטי שלי והנחמה והשמחה שלנו, הדלק והעוצמה, האמונה, הכוח, הברכה, הישועה והכי חשוב - המתנה שלי. אמא, גם אם הייתי פוגש דג זהב והוא היה נותן לי משאלה אחת, הייתי מבקש שאלוקים ייתן לי עוד הרבה שנים לצדך, להמשיך לקבל ממך את הכוח והשמחה שהופכת אותי למי שאני ולמה שאני".

"מאחל לך בריאות הכי טובה שיש בגוף בנפש ובהכל חיים שלי", המשיך לוי. "עוד יהיו ימים יפים. אני ואת לאורך כל הדרך, אני כאן בשבילך כל הזמן, בכל רגע ובכל מקום שאהיה אמשיך לזעוק ולדבר עם אבא שבשמיים שישמור לי אותך ועלייך. אמן. זה הזמן לומר תודה. אני עד שבלעדייך אני אבוד".

לסיום כתב הזמר: "אוהב אותך אמא שלי. תודה על כל מה שנתת לי, לא היית חייבת ויכולת לעשות הכל הפוך. נותרת לבד עם שלושה ילדים, בית קטן ומינימום של חיים. הייתה לך אפשרות לבעוט בחיים וגם בנו אבל לא ויתרת לרגע. גידלת אותי בכוחות מטורפים, שמרת עלי, אתן לך שנים כל דקה מחיי, לעולמי עולמים".

תגיות:כיבוד הוריםאיתי לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה