חם ברשת

"בעזרת השם, יעבור בשלום": ישי ריבו החליט להופיע באוניברסיטת הרווארד

הזמר המריא לארצות הברית, נשאל מדוע הוא עושה זאת והשיב: "אנחנו כאן עומדים איתנים ואנחנו מכוונים להגיע בכל הכוח, להתחזק"

(צילום: Arie Leib Abrams / Flash90)(צילום: Arie Leib Abrams / Flash90)
אא

האנטישמיות באוניברסיטאות בארצות הברית חוגגת, והסטודנטים היהודים נתונים להתקפות של פרו-פלסטינים. דווקא בזמן הזה, הזמר המצליח ישי ריבו החליט להופיע באחת האוניברסיטאות, ועושה זאת בדיוק במקום שאף אחד לא ציפה לו - אוניברסיטת הרווארד, שנחשבת למעוז השנאה נגד ישראל.

אתמול, רגע אחרי שהכריז על ההופעה, רבים תהו מדוע ריבו החליט לעשות זאת. ריבו הסביר כי יופיע בפני הסטודנטים היהודים, והבהיר כי "אנחנו כאן עומדים איתנים".

"אנחנו כאן בארצות הברית", אמר בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות, "התעוררנו לא מזמן להמון הודעות שקיבלנו בנוגע למופע שבעזרת השם יתקיים היום בערב בבוסטון באוניברסיטת הרווארד לסטודנטים היהודים היקרים. בטח שמעתם כל מיני שמועות של גורמים כאלה ואחרים, שרוצים למנוע מאיתנו לקיים את הצורך הבסיסי הזה לבוא ולתת כוח לסטודנטים, לאחים והאחיות שלנו. אבל אנחנו כאן עומדים איתנים ואנחנו מכוונים להגיע בכל הכוח, להתחזק ביחד, לשמוח ביחד".

ריבו הבהיר כי "אני רוצה להודות לכם על התמיכה הגדולה שלכם וכל ההודעות והאהבה והפרגון, בעזרת השם בהמשך נעדכן, נקווה שהכל יעבור בשלום".

כזכור, הזמר כתב לאחרונה פוסט שהפך ויראלי, בעקבות מותם של 21 לוחמים. ריבו פנה לבורא עולם וביקש לרחם על עמו. "השם, תראה בסבלות עמך", כתב, "כמה אפשר לשאת שכול וכאב, משפחות שלמות מפורקות. די, אבא! תשלח לנו כבר משיח".

לאחרונה פורסמו מספר ידיעות על האנטישמיות בהרווארד, בעקבות תמונות חטופים שהושחתו, כתובות נאצה שהאשימו את ישראל בפיגועי אסון התאומים ועוד.

רחל שקרג'י, עמיתת מחקר באוניברסיטת הרווארד, פרסמה באתר וואלה כי פניו של התינוק בן השנה, כפיר ביבס, סומנו לצד המשפט: "ראיות בבקשה - הראש עדיין מחובר", כשראשו של אחיו הגדול אריאל כוסה בקריקטורה של הצורר הנאצי אדולף היטלר ימ"ש. זוהי עליית מדרגה באלימות ובהסתה של סטודנטים לכאורה מרחבי הקמפוס. לצדם, נראו עשרות תמונות של חטופים שהושחתו באוניברסיטה.

תגיות:ישי ריבואוניברסיטת הרווארד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה