חדשות בארץ

הושמד המשגר שירה לעבר אשקלון; חמאס ירה לעבר קריית שמונה

כוחות צה"ל איתרו והשמידו את המשגר שממנו שוגרו אמש שני טילים לעבר אשקלון. מטח כבד שוגר היום לעבר קריית שמונה, ושלוחת חמאס בלבנון קיבלה אחריות על הירי

פעילות ברצועה (צילום דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום דובר צה"ל)
אא
(צילום: דובר צה"ל)
145 ימים למלחמת חרבות ברזל ודובר צה"ל עדכן היום (רביעי) כי במהלך לחימה ברצועה כוחות צה"ל חיסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים. כוחות אוגדה 98 פגעו במחבלים ואיתרו אמצעי לחימה בחאן יונס. כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול בשכונת זיתון, שם נהרגו אתמול שני קצינים ונפצעו שבעה לוחמים באורח קשה.

על פי צה"ל, מרכז האש של פיקוד הדרום וחיל האוויר תקפו שמונה מטרות משמעותיות באזור ממנו שוגרו אמש שני טילים לעבר אשקלון ובהמשך אותרו והושמדו פירים ותשתיות טרור מהם יצאו מחבלים לביצוע פעולות טרור ברצועה.

צוות הקרב של חטיבה 7 פשט על מבנים במערב חאן יונס ואיתר אמצעי לחימה וציוד צבאי. הלוחמים חיסלו חמישה מחבלים באמצעות ירי טיל מדויק לעבר רכב בו נסעו. בנוסף, מטוסי קרב תקפו שני מבנים צבאיים וחיסלו מחבלים ששהו בהם. לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים חיסלו מספר מחבלים בירי צלפים. לוחמי צוות קרב חטיבת גבעתי זיהו שני מחבלים ובסגירת מעגל עם מכלול האש החטיבתי הם חוסלו באמצעות תקיפת כלי טיס.

מרכז האש של אוגדה 98 הכווין מטוס קרב לתקיפת מחבלים אשר נערכו במארב נגד כוחותינו במבנה צבאי במרחב חאן יונס. פיצוצי משנה שזוהו לאחר התקיפה העידו על אמצעי הלחימה הרבים שהיו ברשותם.

במרכז הרצועה, לוחמי אוגדה 162 ממשיכים לפעול בשכונת זייתון. לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח"ל חיסלו מספר מחבלים לאורך היממה האחרונה ואיתרו אמצעי לחימה במרחב. באחת הפעילויות זיהו הכוחות בשטח חוליית מחבלים וחיסלו אותם באמצעות תקיפת מסוק קרב.

(צילום: דובר צה"ל)
 
מטח הטילים לעבר קריית שמונה שוגר מלבנון על ידי חמאס

הזרוע הצבאית של חמאס בלבנון טוענת כי שיגרה הבוקר מדרום לבנון שני מטחי טילים, בין היתר למפקדת חטיבת 769 (מחנה גיבור) בקריית שמונה. לטענת ארגון הטרור, בסך הכול נורו כ-40 רקטות בשני המטחים.

רקטה פגעה בגג מבנה בקריית שמונה והמשטרה הודיעה כי היא "טיפלה במספר זירות נפילה של פריטי רקטה בסביבת העיר. נזק נגרם לרכוש ואין דיווח על נפגעים.

מטוסי קרב תקפו של צה"ל מחסן אמצעי לחימה ומבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב רמיה שבדרום לבנון ואת מקורות הירי בשטח לבנון.

תגיות:עזהחיזבאללהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה