חם ברשת

אחותו של שאולי גרינגליק הי"ד למפגינים: "מי זה העזתים האלה?"

רותם זעמה כאשר סמוך לכיכר הבימה ניסו המפגינים לדבר איתה על סבלם של הילדים בעזה. היא צעקה לעברם: "מה עם הילד שחטוף בעזה? מה עם אח שלי?", וזכתה למחיאות כפיים

שאול גרינגליק ז"ל (צילום: דובר צה"ל)שאול גרינגליק ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
אא

רותם, אחותו של שאולי גרינגליק הי"ד, שנפל בעזה, לא האמינה למראה עיניה כאשר ראתה את ההפגנה נגד המלחמה סמוך להבימה. "מה אתם עושים פה? מה נראה לכם שאתם עושים פה?", צעקה לעבר.המפגינים שביקשו לעצור את המלחמה למען ילדי עזה. "חיילים מתים! אנשים מתים פה! מי אתם בכלל? מי זה העזתים האלה? הם הביאו את זה על עצמם".

אחד המפגינים ניגש אליה ושוחח איתה על נושא הילדים העזתים. "אוי, ילדים קטנים, מה עם הילד שחטוף בעזה? מה עם אח שלי? מה? מה? למה נותנים להם את המקום לדבר?!", ענתה לו. רותם זכתה למחיאות כפיים של הנוכחים במקום, שהסכימו איתה. "אני לא מצליחה להבין מה זה הדבר הזה, איזה ביזיון", הוסיפה. "אח שלי מת להציל את החטופים, ואח שלי מת שתהיה לנו מדינה. אם לעזתים האלה תהיה מדינה אנחנו לא נהיה, אתה לא תהיה פה".

אתמול (רביעי) כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "היום ישבתי לפיקניק בגינה של הבימה עם בתי הקטנה וחברים שסיימו ממש עכשיו מילואים ביחידה מובחרת ואיבדו חברים. באמצע כיכר הבימה, בזמן שחיילים שלנו נלחמים כדי לשמור על ביטחון האזרחים ולהחזיר את החטופים, התקיימה הפגנה של ישראלים קיצוניים בעד העזתים ונגד מדינת ישראל, ופשוט לא יכולתי לעמוד מנגד".

"אח שלי, שאולי, נפל על הגנת העם והארץ שלנו ופשוט בער בי לקום, ולראות מי הם אותם מפגינים כי האירוע הזה העציב אותי מאוד", הוסיפה, "העזתים אינם ראויים לרחמים כל עוד תינוקות נשים בחורים וזקנים בני עמנו חטופים בידי ברברים חסרי צלם אנוש. אח שלי שאולי גרינגליק ז"ל וכל הלוחמים הגיבורים שנהרגו, הקריבו את חייהם לשמור ולהגן עלינו ואף עליכם המפגינים! מאחלת לנו שנהיה ראויים להקרבה שלהם".

כזכור, גרינגליק, קצין בגדוד 931 בחטיבת הנח"ל, נפל בעזה. אחרי מותו, פורסמה תמונה שבה נראה גרינגליק הי"ד מסייע לתושבת עזה כאשר הסיע אותה על כסא גלגלים ברצועה. אביו סיפר: "אחד החברים הטובים של שאולי, שחקן מכבי תל אביב ונבחרת ישראל גבי קניקובסקי, סיפר שכשהוא היה הולך עם שאולי בתל אביב הוא היה בבעיה, כי שאולי היה ניגש לכל הומלס ומדבר איתו", הסביר האב. "הוא תמיד שואל מה נשמע ומה העניינים. כשהם היו נכנסים לקניון, הוא היה פונה לשומר ושואל אותו אם הוא צריך משהו, אם רוצה שיחליף אותו, כי אולי השומר צריך לשירותים".

תגיות:הפגנהשאולי גרינגליק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה