חדשות בעולם

פעילה פרו-פלסטינית חטפה ועינתה גוי - רק משום שעבד אצל יהודי

פעילה פרו-פלסטינית שנהגה לפרסם קמפיינים אנטישמיים נעצרה באוסטרליה לאחר שחטפה, פגעה ושדדה גבר שאינו יהודי, רק משום שעבר עבור מעסיק יהודי

בעיגול: הפעילה לאורה עלאם שנעצרה באוסטרליה בעיגול: הפעילה לאורה עלאם שנעצרה באוסטרליה
אא

אוסטרליה: פעילה פרו-פלסטינית בשם לאורה עלאם מואשמת כי חטפה ופגעה קשות בגבר בן 31 - רק משום שעבד אצל מעסיק יהודי. 

החטיפה והתקיפה התרחשו ב-16 בפברואר, על פי הדיווחים, והקורבן נזקק לטיפול בבית החולים בשל העינויים המחרידים שעבר. עלאם (28) היא חברה בקהילה הלבנונית באוסטרליה, ועל פי מה שפרסמה באינטרנט היא מועסקת כמנכ"לית של ארגון צדקה מוסלמי בשם קרן אל ג'אנה, זאת למרות שפעילות הקרן הופסקה אשתקד. 

לפי החשדות המיוחסים לה, לאורה עבדה בשיתוף פעולה עם כמה גברים מוסלמים שמשכו את הקורבן בכוח אל מכונית שעברה בצומת הרחובות גלדסטון וקליבלנד, בשעה 21:30 בלילה. "לפי החשד הוא הוכנס למכונית, הותקף ונשדד לפני ששוחרר בברייברוק", כך על פי אחד הדיווחים. 

יום לאחר מתקפת החמאס בישראל והטבח שבוצע על ידו ביישובי העוטף, פרסמה עלאם ברשתות החברתיות כי היא "התעוררה לחדשות נהדרות מפלסטין האהובה שלנו".

"מה שקורה לאוסטרליה הוא נורא", אומרים כעת באגודה היהודית האוסטרלית (AJA). "פעילה אנטי-ישראלית נעצרה ומואשמת בסדרה של חטיפה ועינויים של אדם, רק בגלל שהוא עבר עבור יהודי. יש לנו על זה מידע נוסף, אבל מסיבה כלשהי, יש צו איסור פרסום על כך של בית המשפט, ולכן איננו יכולים לומר מעבר לזה. הנאשמת ניהלה קמפיין אנטישמי, ואנחנו מאוד מודאגים מכך שממשלת הלייבור האוסטרלית 'מייבאת' כיום אנשים רבים שאולי יש להם עמדות דומות, ועשויים להיות מסוגלים לפעולות דומות".

תגיות:פעילהפרו-פלסטיניםלאורה אלאם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה