חדשות בארץ

חודשיים לאחר נפילתו: בן נולד ליהונתן לובר הי"ד

חגי לובר, אביו של אלישע יהונתן הי"ד שנפל בקרבות ברצועת עזה, הודיע על הולדת בן לבנו: "בבקשה מכם עם ישראל, אל תחשבו על ה'אין'. תחשבו על ה'יש'. יש תינוק מתוק. יש המשך ליהונתן. יש המשך צמיחה ותקווה לעם המופלא הזה"

יהונתן לובר הי"ד (התמונה - באדיבות המשפחה)יהונתן לובר הי"ד (התמונה - באדיבות המשפחה)
אא

חגי לובר, אביו של אלישע יהונתן הי"ד שנפל לפני כחודשיים בקרבות ברצועת עזה, הודיע היום (חמישי) על הולדת בן לבנו.

"מזל טוב. יולד בן ליהונתן", כתב לובר. "באושר אין קץ ומתוך שמחה גדולה והודאה לה', אנחנו מודיעים על לידת בן ליהונתן הי"ד וייבדלו לחיים ארוכים אביה אישתו. אח לנחמן המתוק".

"בבקשה מכם עם ישראל, אל תחשבו על ה'אין'. אל תחשבו על ה'אין אבא'. אל תחשבו על ה'אין מי שירים אותו על הכתפיים'. אל תחשבו על ה'אין מי שירקוד איתו בשמחת תורה'. אל תחשבו על ה'אין' בבר מצווה, בלימודי אבות ובנים, בליווי לחתונה, או סתם בטיול של כיף. תחשבו על ה'יש'. יש תינוק מתוק. יש המשך ליהונתן. יש את מי לאהוב. יש מי שיזכור, שיזכיר, שייזכר. יש מי שיאמר קדיש. יש המשך צמיחה ותקווה לעם המופלא הזה".

"אצל אויבינו הכמהים לדם ישראל יש מנהג לחלק ממתקים כשתינוק יהודי נרצח בידם הטמאה. חסרי צלם אנוש שמחים על היעדר נשמה יהודית בעולם. אז בואו נלמד מהם. ילמד האור מהחושך. קנו ממתקים, יהודים, קנו ממתקים וחלקו לכל מי שתראו בדרכים, בבית, בבית הספר. חלקו ממתקים כמנהג היהודי של משלוח מנות".

"חלקו ממתקים דווקא לשונה, לאחר, לזר. ישלח ראש הממשלה סוכריה לראש האופוזיציה. ישלח עיתונאי מערוץ 12 להוא מערוץ 14. אח לנשק לנער גבעות. אנשי יצהר לאנשי תל אביב. נולד ילד יהודי. אתם שומעים עולם? אתם שומעים עם ישראל? יש תינוק יהודי מתוק בעולם. והוא יגדל לעם אחד, מאוחד, מחבק. וכפי שאומרת הגמרא בתענית: 'יעקב אבינו לא מת. (כיוון ש) מה זרעו בחיים אף הוא בחיים'".

"עוד יהונתן חי. עם ישראל חי", סיכם האב השכול. "כשם שחיבק את בנו הראשון כך ודאי מחבק את בנו השני מלמעלה".

"הנכדים שלי הם הרוגי מלכות": הרב שמואל יניב בריאיון מלא אמונה לצפייה לחצו כאן

תגיות:יהונתן לובר הי"דחגי לובר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה