לאישה

לך יש את הכוח לשנות את המציאות ולהציל את עם ישראל, והתורה מגלה לך איך

"מתי המלחמה הזאת תיגמר כבר?", את תוהה עם עצמך. אבל יש שאלה הרבה יותר קריטית מזו, והיא לא "מתי?", אלא "איך זה יגמר?", וכאן את נכנסת לסיפור

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

העולם שהיה כבר לא יהיה יותר. כ-1,400 משפחות בעמנו נותרו לחיות עם חור בלב. כל כך הרבה אימהות ואבות ואחים שכולים, ילדים יתומים, אלמנים ואלמנות שעולמם חרב. כל בוקר נפתח עם הידיעה הארורה 'הותר לפרסום', ואת יודעת שלפני שעות ספורות אמא בישראל פתחה את הדלת לקול נקישות קצין הנפגעים, לבשר לה את הנורא מכל. הלב היהודי נשבר ולא מסוגל עוד.

"די, לא עוד. מתי הסיוט הזה יגמר כבר?", את תוהה עם עצמך. את התשובה לשאלה הזו אנחנו עדיין לא יודעים, אבל יש שאלה הרבה יותר קריטית מזו, והיא לא "מתי זה יגמר?", אלא "איך זה יגמר?". האם יהיו עוד אבדות בעם ישראל, וכמה? – זו השאלה המטרידה והחשובה מכל. וכאן את נכנסת לסיפור. כן, את, שיושבת עכשיו ומחזיקה ביד עלון 'הידברות', לך יש את הכוח לשנות את המציאות, לך יש כוח להציל חיים. איך בדיוק? התורה מגלה לנו שבעת מלחמה הקב"ה יכול ללוות את מחנה צבא ישראל בשטח האויב, להציל אותו ולתת את האויב בידו. אבל אז ה' בתורה הקדושה מציב לנו תנאי אחד ויחיד על מנת שזה יקרה, והתנאי הוא: שמירת הצניעות בעם ישראל. מכל הדברים שקיימים בעולם, זהו הדבר האחד שה' בוחר בו. והנה לשון התורה: "כִּי ה' אֱלֹקֶיךָ מִתְהַלֵּךְ בְּקֶרֶב מַחֲנֶךָ לְהַצִּילְךָ וְלָתֵת אֹיְבֶיךָ לְפָנֶיךָ וְהָיָה מַחֲנֶיךָ קָדוֹשׁ וְלֹא יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר וְשָׁב מֵאַחֲרֶיךָ" (דברים כ"ג, ט"ו). כאשר יש ערות דבר, היינו חוסר צניעות, השכינה מסתלקת ומשאירה אותנו לגמרי לבד במערכה מול האויב.

החיילים שלנו צריכים את התרומות המדהימות שנשלחות אליהם – אוכל, תכשירי היגיינה, ציוד ועוד. אבל יש דבר אחד שהם נזקקים לו כעת יותר מכל – חיים. ואת זה את במעשים שלך יכולה להעניק להם.

הגמרא מגלה לנו סוד רוחני, והוא ש"כל ישראל ערבים זה בזה" (מסכת שבועות, דף לט). משמעות הדבר הוא שכולנו מחוברים אחד לשני מבחינה רוחנית, וזה אומר שכל מצווה וחיזוק שמישהו לוקח על עצמו משפיע לטובה באופן ישיר לא רק על האדם עצמו, אלא גם על כל עם ישראל כולו. בעם ישראל אין 'אני' ו'אתה', יש רק 'אנחנו'. כולנו גוף אחד. כשאחד מתחזק זה מעורר רחמי שמים, ושולח הגנה ושמירה על אחרים בעם ישראל שזקוקים לכך כעת. את, בהתחזקות שלך, שולחת הגנה לחייל שנמצא שם בחזית מול מחבל ארור.

החיזוק הכי חשוב שאת יכולה לקחת על עצמך בעת הזאת הוא תנאי הסף שהקב"ה מעמיד לשם שמירה והגנה על צבא ישראל מפני האויב, והוא – "וְהָיָה מַחֲנֶיךָ קָדוֹשׁ וְלֹא יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר", הצניעות שמביאה עימה את הקדושה והשראת השכינה.

אז מה את עושה עכשיו? כל אחת מאיתנו, נגשת ברגע זה ממש לארון שלה, ולוקחת את הבגד הכי פחות צנוע שלה שנמצא שם. את אותו אחד שאת יודעת שזה לא 100% בסדר ללבוש אותו, אבל תמיד איכשהו את מסתכלת עליו במבט סלחני, וכעת את נפרדת ממנו לשלום. בעת רצון זו אמרי בפיך: "ריבונו של עולם, זה – למען שמירה והגנה על עם ישראל". 

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:אשת מלכותהכח הנשי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה