מעניין

"אמרו לי לבחור איפה אני מעדיף למות": אובחן בטעות עם ניוון שרירים

שחקן רוגבי לשעבר קיבל לאחרונה את חייו בחזרה, לאחר שאובחן בטעות עם מחלה סופנית ולאחר שנאמר לו כי עליו לבחור היכן הוא רוצה למות

אא

שחקן רוגבי לשעבר מיורקשייר שבאנגליה - קיבל לאחרונה את חייו בחזרה, לאחר שנאמר לו בטעות כי הוא עומד למות ממחלה סופנית שבה אובחן, גם כן בטעות. 

השחקן, פול גיל שמו, לא ידע את נפשו כשהתבשר כי הוא חולה במחלה שפוגעת בנוירונים המוטוריים (ר"ת MND) - מחלה שפוגעת בעצבים ובמוח, וגורמת עם הזמן לניוון שרירים קשה.  

גיל, שאובחן עם המחלה ביוני אשתקד, סיפר כי הוא היה המום לגלות שהתסמינים שלו נגרמו למעשה מכדורי סטטינים שנרשמו לו, אף הם - בטעות. חצי שנה לאחר שקיבל תרופות שלא היה צריך, הסתבר כי המחלה 'נעלמה' כלא הייתה. 

"הרופאים הודיעו לי שמה שיש לי זה למעשה סוג של מחלה שנגרמת בשל הסטטין, טבלית כולסטרול שלקחתי מדי לילה במינון 40 מ"ג. ברגע שהסטטין הופסק, כל הסימפטומים של ה'מחלה' נפסקו גם הם, והודיעו לי שאני כבר לא חולה. שהאבחנה כנראה הייתה בטעות.

"אני פשוט בהלם. זו הרגשה נפלאה, הרגשה מדהימה. אני מרגיש כאילו קיבלתי גזר דין מוות ושיחררו אותי ממנו, כאילו ירדתי מהבמה של הנידונים למוות. רק לפני חצי שנה אמרו לי לבחור איפה אני רוצה למות - בבית או בהוספיס. אני עדיין חסר מילים, זה פשוט נס", הוא מסכם. 

תגיות:אנגליהטעותאבחנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה