חדשות בארץ

אחיו של החטוף איתן מור: "להגביר את הלחץ הצבאי על חמאס, במיוחד ברמדאן"

יאיר מור, שאחיו איתן חטוף בעזה, השתתף בדיון בכנסת ודרש לא לתת הקלות במהלך החג המוסלמי: "כדי להגיע לעסקה אנחנו חייבים לבוא מתוך עמדת כוח, לא להתחשב ברמדאן בשום צורה"

איתן מור, חטוף בעזה (צילום: באדיבות המשפחה)איתן מור, חטוף בעזה (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

יאיר מור מפורום "תקווה", אחיו של איתן מור החטוף בעזה, השתתף היום (שני) בדיון בכנסת ואמר כי הוא אינו מבין כלל את הדיון על הקלות לפלסטינים ברמדאן.

לדבריו: "חמאס הרסו לנו את שמחת תורה ולכן המשוואה הפשוטה היא שגם להם לא יהיה רמדאן. מדברים איתנו על הקלות שיעשו להם, שחייבים להגיע איזו עסקה מופקרת לפני הרמדאן. למה? כי מדובר בחג קדוש כביכול. אז לא, רמדאן זה חג של רצח יהודים, זה לא חג קדוש. למי אכפת מהרמדאן שלהם? אכפת לנו מהחטופים. בגלל שאכפת לנו מהחטופים אנחנו צריכים רק להגביר את הלחץ הצבאי, ובמיוחד ברמדאן, כדי שהם יראו שאיתנו לא מתעסקים".

מור התייחס למשא ומתן לשחרור החטופים ולעובדה שהחמאס, לדעת רבים, מהתל בישראל: "אסור להגיע לעסקה חלקית ומסוכנת שתגזור על אח שלי עוד שנים בשבי כי מדברים על עסקה של 40 חטופים עכשיו. כל עסקה שלא כוללת את כולם - גרועה. כדי להגיע לעסקה אנחנו חייבים לבוא מתוך עמדת כוח. אנחנו צריכים להיות הבריון המקומי - לא חמאס. אני לא מבין איך הם עדיין מכתיבים לנו את התנאים של העסקה. איך זה שאין לנו עדיין רשימה של כל החטופים החיים שעתידים להשתחרר באיזושהי עסקה? אני תומך בראש הממשלה שלא מוכן להניע את העניינים לפני שנקבל רשימה של כל החטופים החיים והמתים. 150 יום עברו ואין לנו מושג מי חי ומי מת. זו פשוט הזיה. אני קורא לקבינט המלחמה לא להתחשב ברמדאן בשום צורה, להגביר את הלחץ הצבאי, כי אם הקבינט אומר שמה שיביא לשחרור החטופים זה הלחץ הצבאי, אז צריך להגביר את הלחץ", סיכם האח.

תגיות:חטופים בעזהמלחמת חרבות ברזלאיתן מור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה