מעניין

המבצע הגדול של צה"ל: 10 זוגות של לוחמים נישאו

במבצע ענק, שיזם הרב שמואל ביסטריצקי, נישאו הלילה בתל אביב מספר זוגות לצד מאות מוזמנים. אחד החתנים: "התכוונו להתחתן בינואר, אבל זה נדחה בגלל שהייתי במילואים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

במבצע ענק של צה"ל, שנערך ביוזמת הרב שמואל ביסטריצקי, שליח חב"ד בסביון, נישאו הלילה (בין שלישי לרביעי) בשעה טובה 10 זוגות של לוחמים ולוחמות. הרב הנחה את המעמד יחד עם עשרה רבנים נוספים שהגיעו מרחבי הארץ וקידשו את הזוגות. בנוסף, הזמר ליאור נרקיס ואמנים נוספים הופיעו בפניהם.

רזיאל, 36, שעזב את בת זוגו בשמחת תורה כדי לשרת בצה"ל, הוא סרן בחטיבה 11 של חטיבת הקומנדו. השניים נישאו אמש יחד עם שאר הזוגות בהאנגר 11 בתל אביב. "את החתונה שלנו דמיינו הכי רחוק מזה, תכננו חתונה מצומצמת ואינטימית", הודתה אשתו בראיון לחדשות 12. "חיכיתי שהוא יחזור מהמילואים בשלום ושנוכל להתחתן כמו שחלמנו. כל החודשים האלו היו חוסר ודאות מטורף. אומנם לא תכננו להתחתן בחתונה גדולה, אבל הפרויקט הזה הוא בדיוק מה שהיינו צריכים". רזיאל סיפר רגע לפני החופה כי "אנחנו מאוד מתרגשים. אנחנו רגע אחרי המפגש המרגש וראיתי אותה לראשונה עם שמלת כלה והיא אותי עם חליפת חתן. התכוונו להתחתן בינואר אבל זה נדחה בגלל שהייתי במילואים ועכשיו בית חב"ד מגשימים לנו את המשאלה שלנו להקים בית בישראל".

במסגרת המיזם הגיעו 100 אורחים עבור כל זוג ולאחר מכן הופיעו אמנים רבים, ביניהם סבלימינל, בניה ברבי וליאור נרקיס. האחרון הוא זה שהחל את המיזם וכבר חיתן 12 זוגות, בעיקר לוחמים. 10 הזוגות המאושרים הם: דניאל לוי ורז משה פרץ, זוהר לוין ויניב קמפינסקי מתנובות, מ' ו-א' (שמות בדויים עקב סיווג ביטחוני), יסמין קוז'בניקוב ואליה חסון מראש העין, ספיר מימון ומתן שלו מקריית אונו, משה אביטן וחיה איצקוביץ' מאשקלון, מאיר אלמלא וליזה קנמלה מצרפת, אור ורזיאלי מחיפה, שחר זית ואליאל פרץ מבית גמליאל, המשרתים שניהם בשירות מילואים מאז שמחת תורה ויובל ועדן (שפרטיהם לא הותרו לפרסום).

הרב ביסטריצקי מסר: "אנחנו עדיין בעיצומה של מלחמה ולכן החלטנו לקיים את החתונה הגדולה בישראל. אני רוצה לכל המתנדבים והתורמים שנרתמו כדי שהחתונה המרגשת הזו תצא אל הפועל ולאחל לזוגות היקרים הרבה אושר".

תגיות:חתונהחיילי צה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה