חדשות בארץ

הסטודנט ביקש להרחיק מהטכניון תומכי טרור – המוסד הורה להשעותו

נתנאל סייגלר, סטודנט להנדסה בטכניון וקמב"ץ בגולני, פנה לטכניון בבקשה להרחיק סטודנטים תומכי טרור ואף ארגן הפגנה. בעקבות כך הוטלו עליו עונשים משמעתיים. סגן יו"ר הכנסת דורש מהמוסד החינוכי לבטלם

(קרדיט: shutterstock)(קרדיט: shutterstock)
אא

סגן יו"ר הכנסת, ניסים ואטורי, פנה היום (רביעי) לנשיא הטכניון ודרש לבטל את הדין המשמעתי נגד סטודנט במוסד שביקש את השעייתם של סטודנטים תומכי טרור. ואטורי הודיע להנהלת הטכניון כי אם בקשתו תסורב, ועדת החינוך של הכנסת תדון בעניין.

הפנייה נעשתה בנוגע לנתנאל סייגלר, סטודנט להנדסה בטכניון, המשרת במילואים בתפקיד קמב"ץ בגולני. הוא הושעה מהלימודים, הוטל עליו קנס של אלפי שקלים ונרשמו לו נזיפה בתיק ועונש הרחקה על תנאי מהלימודים. בטכניון נטען כי בניגוד לכללי המוסד, סייגלר, בעודו בשירות מילואים פעיל על גבול הצפון, ארגן הפגנה לאור מה שהוא כינה סירוב הטכניון להרחיק את אותם תומכי טרור.

ואטורי כתב במכתבו להנהלת הטכניון כי "ללשכתי הגיעה פניית ציבור מארגון זכויות האדם בצלמו וכן מסטודנט אשר פעל נגד תומכי טרור ונענש. נתנאל נחשף להסתה מצד חבריו לספסל הלימודים בעקבות כך הוא עשה את מה שמוטל עליו ופנה לטכניון בבקשה להדיח את אותם תומכי טרור. ביחד איתו התאגדו 800 סטודנטים לקבוצות ווצטאפ במחאה נגד אותם תומכי טרור, שהמשיכו ללמוד בטכניון. יצויין שגם משטרת ישראל עצרה מספר סטודנטים וחלקם אף שוחררו במסגרת עסקת החטופים. בזמן שהוא הגן על הגבול בצפון, הוא גם דאג להגן על הבית וארגן ביום פתיחת שנת הלימודים הפגנה ביחד עם עוד מאה חמישים סטודנטים, ובגיבוי מלא של אגודת הסטודנטים בטכניון, במחאה נגד המשך הלימודים של אותם תומכי טרור בקמפוס. להפתעתו, תוך כדי שהוא בשירות מילואים פעיל, הוא מקבל למייל שלו הודעה על זימון לדין על כך שפגע בטכניון".

סגן יו"ר הכנסת ציין כי "לא ייתכן שדווקא סטודנט שנלחם נגד תומכי טרור ייענש ומי שתומך בטרור ימשיך בלימודים כרגיל. אני קורא לכם מידית להחזירו לספסל הלימודים כרגיל ובנוסף להרחיק לצמיתות את כל תומכי הטרור. ככל שדבר זה לא יקרה אנחנו לא נשב בחיבוק ידים ונפעל לכנס בדחיפות את וועדת החינוך של הכנסת והמועצה להשכלה גבוהה למנוע ממכם לפגוע במי שהגן על המדינה".

תגיות:הטכניוןניסים ואטוריהסתה לטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה