חדשות בארץ

הקומנדו פשט על שכונת חמד בחאן יונס, עשרות מחבלים נכנעו

צה"ל הרחיב את הפעילות בשכונה בעיר העזתית, ובהכוונת השב"כ פשט על מבנים בהם שהו מחבלים. במגדלי חמד, שנבנו על ידי הקטארים, נעצרו שני מפקדי שטח של ארגון הטרור

פשיטה על "מגדלי חמד" (צילום: דובר צה"ל)פשיטה על "מגדלי חמד" (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

צה"ל עדכן היום (רביעי) כי לוחמי עוצבת הקומנדו פשטו יחד עם אנשי שב"כ על תשתיות טרור ב"מגדלי חמד", בעיר חאן יונס. בשכונה, שנבנתה על ידי הקטארים, נעצרו מחבלים, בהם שני מפקדי שטח של החמאס.

צה"ל תקף בשבועות האחרונים מן האוויר לא מעט מבנים בשכונה, אולם בשבוע האחרון הוחלט להרחיב את הפעילות ולהיכנס רגלית לפשיטות ממוקדות. המבצע זכה לשם "כתר המערב", ונוטלות בו חלק יחידת מגלן ואגוז בשיתוף שייטת 13. כוח משולב הגיע בחשאי לשכונה והחל בפשיטה רגלית ממבנה למבנה במגדלי חמד, יחד עם רכזי השב"כ. זאת בעקבות מידע על תשתיות הטרור הממוקמות בבניינים רבי הקומות בשכונה.

יחידות הקומנדו והשייטת עצרו עשרות מחבלים שנכנעו, ביניהם מפקד חוליית צליפה בחמאס ושני מפקדי צוותים בחמאס. הלוחמים איתרו אמצעי לחימה רבים, נשקים מסוג קלאצ'ניקוב, רימונים, ווסטים, RPG, מטענים, תחמושת, ערכות נפץ ומערכות צלילה במעגל סגור, המיועדות לשימוש צבאי וטרור בלבד.

חטיבות 7 וגבעתי מכתרים במקביל את תשתיות הטרור בשכונה ופועלים במרחבים נוספים. חטיבה 7 בשיתוף יחידה 504 ושב"כ עצרו עד כה כ-250 מחבלים מארגוני החמאס והג'יהאד האיסלאמי. חלק מהמחבלים שנעצרו השתתפו בטבח השבעה באוקטובר וחלקם מחבלים מכוח הנוח'בה. מצה"ל נמסר כי המחבלים נחקרים ומוסרים מידע שמסייע להמשך הלחימה.

תגיות:חאן יונסחטיבת הקומנדומלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה