חדשות בארץ

פעילות צה"ל בעזה: מחבלים חוסלו, עמדת שיגור הושמדה

כוחות צה"ל, הפועלים בשכונת חמד בחאן יונס, איתרו מחבלים המסתתרים במספר בניינים בשכונה. מחסני אמל"ח, עמדת ייצור רקטות ומשגר אותרו במרכז הרצועה

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא
(צילום: דובר צה"ל)
צה"ל הגביר היום (חמישי) את המבצע הצבאי נגד מחבלי החמאס בשכונת חמד בחאן יונס. הלוחמים איתרו אמצעי לחימה רבים והשמידו מפקדות טרור ברחבי השכונה. במקביל פועלים כוחות צה"ל במרכז הרצועה, שם חוסלה חוליית מחבלים חמושה שנכנסה למבנה ובו עמדת שיגור.

על פי צה"ל, כוחות מחטיבה 7 פשטו על מספר תשתיות טרור בשכונת חמד ואיתרו את מחסן המשמש לייצור אמצעי לחימה, מטענים וציוד צבאי. כמו כן, הכוחות איתרו במרחב פירים והשמידו מפקדות השייכות לארגוני הטרור ברצועת עזה. לוחמי עוצבת הקומנדו המשיכו בפשיטות ובסריקות על מבנים בשכונה, איתרו אמצעי לחימה וחיסלו מספר מחבלים.

במהלך התקפה במרחב אל-קרארה זיהה צוות הקרב של חטיבת ביסל"ח שישה מחבלים חמושים נכנסים למבנה צבאי ובו עמדת שיגור. מטוס קרב תקף וחיסל את המחבלים. בפעילות נוספת של הלוחמים, במערב חאן יונס, זוהה מחבל חמוש ב-RPG שנכנס למבנה ובו תשתית תת קרקע, מטוס קרב חיסל את המחבל.

הפעילות בשכונת חמד, שנבנתה בסיוע ממשלת קטאר, נמשכת זה היום השלישי ברציפות וכוחות הקומנדו פושטים גם על יעדים בהכוונת השב"כ. במהלך פעילות דומה נהרג אתמול סמ"ר דויד ששון הי"ד, כאשר כוח של יחידת אגוז, מלווה בכוח של יחידת עוקץ, נכנס לבניין רב קומות. בקומה העליונה ארבו ללוחמים מספר מחבלים, ולאחר שהכוח נכנס לבניין - המחבלים ירו עליהם RPG והפעילו עליהם מטען שהונח שם מראש. מספר לוחמים נפגעו, היתר חתרו למגע עם המחבלים וניהלו מולם קרב. שני מחבלים חוסלו במקום ובהמשך שני מחבלים נוספים שנמלטו חוסלו באמצעות כטב"ם.

בפעילות צה"ל במרכז הרצועה, צוות הקרב של חטיבת הנח"ל ביממה האחרונה חיסל כעשרה מחבלים לאורך היממה האחרונה. באחת התקיפות זוהתה חוליית מחבלים שהעמיסה ציוד צבאי על רכב סמוך לכוחותינו, כלי טיס תקף את הרכב, השמיד את הציוד וחיסל מספר מחבלים. לאחר התקיפה נראו פיצוצי משנה שהעידו על הימצאותו של אמל"ח ברכב. בתקיפה נוספת הכוחות בשטח זיהו חוליית מחבלים נעה בגזרתם/ הכוחות הכווינו למקום כלי טיס מאויש מרחוק שתקף וחיסל את המחבלים.

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה