חדשות בארץ

יהונתן פולארד שוקל להיכנס לפוליטיקה: "רוצה להיות חלק מהשינוי"

פולארד, שריגל עבור ישראל בארה"ב ולאחר שחרורו עלה ארצה, הודיע כי הוא שוקל בחיוב כניסה לפוליטיקה: "אחרי ה־7 באוקטובר הבנתי שמשהו חייב להשתנות במדינה. תייחס לזה כאל שליחות"

פולארד (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)פולארד (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

יהונתן פולארד, שנעצר לפני כארבע עשורים על ידי ה-FBI בגין ריגול למען לישראל בארה"ב, ושוחרר מהכלא לאחר 35 שנים, סיפר היום (שני) בריאיון ל-103fm כי הוא שוקל בחיוב להיכנס לחיים הפוליטיים.

לדבריו, "אחרי ה־7 באוקטובר הבנתי שמשהו חייב להשתנות במדינה ושאני רוצה להיות חלק מהשינוי הזה - אני שוקל ברצינות להיכנס לפוליטיקה. אני מתייחס לפוליטיקה כאל שליחות. אין לי אינטרס אישי - כל מה שמעניין אותי זה ארץ ישראל ועם ישראל. זה הכול".

פולארד התייחס לסוגיית החטופים והוסיף כי "בכלא האמריקני עברתי חקירות שהפכו אותי לאדם נכה, בלי יכולת פיזית לתפקד. למה? כי רצו ממני מידע. אני חושב על החטופים בעזה היום ומבין שחמאס לא רוצה להוציא מהם מידע סודי, אלא הוא רוצה להרעיל אותנו, להשתמש באהבתנו אליהם - כנשק נגדנו. לכן, האתגר הגדול של הממשלה הוא למצוא את האיזון הנכון בין החזרת החטופים הביתה לבין השמירה על ביטחונם של 8 מיליון אזרחים שחיים היום בישראל. זו החלטה קשה מאוד. אני חושב שהממשלה צריכה לתת למשפחות החטופים להיות חלק מהמערך הפנימי של המבצע, ממש שיהיו שותפים למבצע, שיראו מה באמת קורה בפועל".

בשיחה שיתף פולארד כי, לבקשת חבר, השתתף בחפירת קברים לחללי המלחמה בהר הרצל לחללים: "מצאתי את עצמי חופר יחד עם ישראלים מכל קצוות החברה. מהשמאל הקיצוני ועד הימין הקיצוני, מהחילונים ועד החרדים. כולנו חפרנו יחד קברים עבור אחינו שנפלו כדי לשמור עלינו. זאת אחדות אמיתית. החיילים שנפלו, נפלו על קידוש השם. כולם נפלו בגלל סיבה אחת - הם היו יהודים".

תגיות:פוליטיקהחרבות ברזליהונתן פולארד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה