חדשות בארץ

כ-100 טילים נורו לעבר הגולן - המטח הכבד ביותר מאז תחילת המלחמה

מחבלי החיזבאללה ביצעו ירי טילים נרחב לעבר היישובים ובסיסי צה"ל בגולן. צה"ל הגיב במתקפה רחבה. בכירי חמאס הגיעו לפגישה עם חסן נסראללה בביירות

מטוס קרב מעל דרום דרום לבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)מטוס קרב מעל דרום דרום לבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

מחבלי החיזבאללה שיגרו הבוקר (שלישי) כמאה רקטות לעבר יישובים ובסיסי צה"ל בגולן ובאצבע הגליל, בשלושה מטחים ובהפרשי זמן קצרים. מדובר במטח הכבד ביותר ששוגר מדרום לבנון אל שטח ישראל מאז תחילת הלחימה בגבול הצפון.

האזעקות החלו מעט לאחר השעה שמונה בבוקר בשניר, שאר ישוב, עין קנייא, כפר סאלד ורג'ר. אז שוגר מטח של כשלושים רקטות. דקות לאחר מכן שוגרו כ-40 טילים לעבר אצבע הגליל. במטח השלישי, שוב לגולן, שיגר החיזבאללה כ-30 רקטות נוספות. מצה"ל נמסר כי מרבית הרקטות יורטו והיתר נפלו בשטחים פתוחים. לא דווח על נפגעים.

בעקבות הירי הכבד הגיב צה"ל בתקיפת מטרות בדרום לבנון ודיווח על פגיעה בשלושה אתרי שיגור ובתשתיות צבאיות של חיזבאללה. התקיפות כוונו לאזור חולא וחאסביא. תותחי צה"ל ירו גם לעבר מטרות במרכבא.

אמש תקפו מטוסי צה"ל אתרי שיגור של טילי נ"מ וטילים ארוכי טווח במרחב בעל בכ, עומק שטח לבנון, כמאה קילומטרים צפונית למטולה. אזור זה הותקף גם לפני מספר שבועות. רשתות בלבנון דיווחו כי בתקיפה בבעל בכ נהרגו מספר בני אדם ונפגעו מספר מבנים.

בנוסף, ברשת הסעודית "אל-חדת'" דיווחו כי באחת התקיפות באזור, ככל הנראה בעיירה אנסאר, הופצץ מבנה בן שלוש קומות "ששימש את חיזבאללה".

בכירים בחמאס הגיעו לביירות

חיזבאללה הודיע כי מנהיג הארגון, חסן נסראללה, נפגש אמש עם משלחת מחמאס בראשות חליל אל-חיה, סגנו של מנהיג הארגון ברצועת עזה, יחיא סינוואר. נאמר כי הפגישה עסקה ב"התפתחויות בעזה ובגדה, בחזיתות התומכות ובמשא ומתן לעצירת התוקפנות בעזה".

תגיות:חיזבאללהמלחמת חרבות ברזלירי טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה