חדשות בארץ

הלחימה בעזה: חוסלו מחבלים ועמדות שיגור מהן ירו על ישראל

כוחות צה"ל הצליחו לאתר במרכז הרצועה את מיקום המשגרים מהם שוגרו רקטות לעבר יישובי העוטף. בחאן יונס חוסלו מחבלים שניסו להטמין מטעני חומר נפץ בסמוך לכוחותינו

הפעילות במרכז הרצועה (צילום: דובר צה"ל)הפעילות במרכז הרצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן היום (שלישי) על חיסול מחבל שביצע שיגורים לעבר שטח הארץ, לאחר שזוהה יוצא מאתר השיגור במרכז הרצועה. כוחות מחטיבת הנח"ל השמידו את משגרי רקטות מהם בוצעו השיגורים. באירוע נוסף, שוגרו שתי רקטות לעבר הלוחמים שפעלו במרחב. בתגובה, הכוחות איתרו מחבלים שיצאו מהשטח בו נורו הרקטות וכלי טיס תקף אותם. לא היו נפגעים לכוחותינו באירוע.

במקביל, כוחות אוגדה 98 ממשיכים לפעול במרחב שכונת "חמד" בחאן יונס. לוחמי הקומנדו פשטו על יעדי טרור בעומק השכונה. לוחמי יחידת אגוז איתרו במבנה צבאי במרחב אמצעי לחימה ביניהם, נשקים מסוג קלאצ'ניקוב, מטענים וציוד צבאי נוסף. לוחמי חטיבת גבעתי הכווינו כלי טיס שחיסל חולייה של ארבעה מחבלים, בשעה שהמחבלים ניסו להטמין מטען סמוך למבנה בו שהו כוחותינו.

הפלסטינים דווחו על תקיפה שביצעו מטוסי צה"ל ברפיח. על פיה דווח הותקף מבנה בן שלוש קומות וישנם נפגעים. צה"ל טרם התייחס לאירוע. יש לציין כי התקיפות ברפיח, הנמשכות מזה יותר משלושה שבועות, הן בעיקר ממוקדות. צה"ל חיסל במרחב מספר מחבלים ואנשי כספים של חמאס, הן בתקיפות של כלי רכב והן בתקיפת מבנים ודירות.

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה