חדשות בארץ

מחבל חוסל בג'נין; מפקד משטרת ירושלים: "חמאס מנסה לייצר הסלמה"

כוחות צה"ל פעלו בעיר ג'נין, עצרו מבוקשים וחיסלו מחבלים שירה לעבר הכוחות. במרחב חומש הופעל מטען לעבר כוח צה"ל וההערכה היא כי מדובר באותה חולייה שפצעה ביום שישי 7 חיילים

פעילות למעצר מבוקשים (צילום: דובר צה"ל)פעילות למעצר מבוקשים (צילום: דובר צה"ל)
אא

לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו היום (שלישי) בג'נין ועצרו מבוקש שביצע פיגועי ירי ומטענים נגד חיילי צה"ל. המחבל, מהדי פיאד, היה מבוקש עקב פעילות טרור במסגרת הג'יהאד האיסלאמי בג'נין. ברשותו נתפס נשק מסוג m16. על פי דווח פלסטיני במהלך המעצר חיסל כוח צה"ל מחבל נוסף שירה לעבר הלוחמים.

צה"ל פעל למעצר מבוקשים גם בכפר עוריף שבחטיבת שומרון, והכוח החרים ארבע מחרטות לייצור נשק. המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

מטען הופעל לעבר כוח באזור חומש

מחבלים השליכו הלילה מטען חבלה לעבר כוח צבאי סמוך לכפר בורקא, בדרך ליישוב חומש. צה"ל מסר כי אין נפגעים באירוע. מדובר באירוע שלישי באותו אזור מאז יום שישי, עת הופעל מטען לעבר כוח ושבעה לוחמים נפצעו, בהם 3 במצב שהוגדר בינוני. בתחילת השבוע בוצע ירי לעבר כוח צה"ל באותו מקום, לא דווח על נפגעים. ההערכה היא כי אותה חוליית טרור אחראית על הפעלת המטענים.

מפקד משטרת מחוז ירושלים: "חמאס מנסה בכל כוחו לייצר הסלמה משמעותית"

מאות שוטרים נפרסו במוקדים שונים בירושלים, בדגש על אזור העיר העתיקה, המקומות הקדושים והצירים המובילים לאזור. זאת, כחלק מתגבור הכוחות עקב חשש שמחבלים ינסו לבצע פיגועים ברמדאן.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן אמר בהערכת מצב: "נכנסים לרמדאן מורכב. ברור שלכולנו שחמאס מנסה בכל כוחו לייצר הסלמה משמעותית בדגש על ירושלים".

המשטרה מפעילה מאז אמש מגוון כוחות ואמצעים טכנולוגיים לאיתור וטיפול בחריגים, למאמץ מניעה ותגובה לסיכול טרור וטיפול במפרי סדר, מסיתים ופורעי חוק, שיפגעו או ינסו לפגוע בציבור המתפללים או שינצלו את ימי הרמדאן לצורך פגיעה באזרחים או בכוחות הביטחון.

תגיות:צה"ליו"שסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה