מעניין

כל מה שרציתם לדעת על הפעיל הפרו-ישראלי סלוואן מומיקה

למרות שהוא מקבל איומים רבים על חייו, הפעיל הנוצרי-עיראקי ממשיך לשרוף ספרי קוראן ולהזהיר את העולם מפני השתלטות האסלאם המתהווה

אא

מי אתה סלוואן מומיקה?

הנה 10 עובדות שאולי לא ידעתם על הפעיל שנוהג לפרסם השמצות על האסלאם, מבוקש בעיראק בשל העובדה כי הצית את הקוראן מספר פעמים, ומתקשה להישאר גם בשבדיה בה הוא מתגורר היום. מלבד העובדה שהצית את הקוראן ועל הדרך גם גרם להצתה של מאות מפגינים שמבקשים את ראשו 'חי' או 'מת' - סלוואן מומיקה הוא עיראקי נוצרי שלא מפחד להביע את שנאתו לדת האסלאם קבל עם ועדה.

על רקע הפרסומים נוטפי השנאה שלו ברשתות החברתיות על כל מה שקשור לאסלאם, גם בשבדיה עצמה הוא מסתובב בפחד אימים בשל עשרות מוסלמים שמבקשים לגרש אותו מהמדינה. 

לאחר ביזוי הקוראן עיראק הודיעה כסנקציה כי היא מגרשת את השגריר השבדי ואף מחזירה את השגריר העיראקי. 

"אנחנו חיים תחת שלטונות הכיבוש האיסלאמיים שמדכאים את קולנו", כתב לאחרונה ברשתות החברתיות, תוך שהוא משתף את התמונה הזו מהרכבת בשבדיה, לצדה הוא כותב כי זו לא איראן, למרות שזה נראה כך. "המדיניות שבריטניה צריכה לאמץ היא מדיניות פיקוח על המסגדים המורשים, תחת מי הם פועלים ולטובת מה. דת זו אינה ידידה של התרבות המערבית. דעו את האויב".

בשל הלחץ שהופעל על ידי העיראקים, לפני שלושה ימים הוא גורש משבדיה, אך נשבע לנקום. "הגירוש שלי משבדיה מייצג את ניצחון האסלאם על החוקים, הערכים וחופש הביטוי בשוודיה, אבל האיסלאם לא ינצח אותי, כל עוד אני חי. הקול שלי ימשיך לצלצל עד שאעיר את כל המערביים מתרדמתם", כתב ברשתות החברתיות."אעזוב את שבדיה ואמשיך במאבקי נגד האיסלמיזציה של המערב במדינה אחרת שמקבלת ומכבדת אותי. אני לא אוותר".

תגיות:עובדותסלוואן מומיקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה