חדשות בארץ

צה"ל חיסל מחבלים שהתבצרו במבנה בחאן יונס

הלוחמים הרחיבו את הפעילות בשכונות "חמד", "העבסנים" ו"אל קרארה" בחאן יונס. חוסל מחבל שהיה אחראי על ירי רקטות לעבר שטח ישראל, כולל במתקפה בשמחת תורה

לחימה בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)לחימה בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

159 ימי לחימה, וצה"ל המשיך היום (רביעי) להרחיב את הפעילות ההתקפית בחאן יונס. בנוסף, לוחמי חטיבת הנח"ל ממשיכים בפעילות במרכז הרצועה.

כוחות אוגדה 98 ממשיכים בלחימה בדרום הרצועה, בשכונות "חמד", "העבסנים" וב"אל קרארה". לוחמי יחידת אגוז ניהלו ביממה האחרונה חילופי אש עם חולייה של שבעה מחבלים שהתבצרו במבנה בשכונת "חמד". בהתקפה משולבת מהאוויר הלוחמים חיסלו מספר מחבלים בירי. מיד לאחר מכן, הלוחמים הכווינו כלי טיס שתקף וחיסל את יתר החולייה. כמו כן, לוחמי יחידת מגלן איתרו והחרימו אמצעי לחימה בשכונה.

כוחות חיל האוויר תקפו והרגו מחבל שהיה אחראי לשיגורי רקטות רבים לעבר שטח מדינת ישראל, כולל במהלך המתקפה על יישובי העוטף. בהכוונת מרכז האש של אוגדת עזה ביצע החיל תקיפות נרחבות במרחבי היערכות אויב בדיר אל באלח, והשמיד תשתיות טרור רבות בהן פירים מבצעיים, עמדות שיגור נ"ט ונקודות כינוס של מחבלים.

צוות הקרב של חטיבת הנח״ל ממשיך בלחימה במרכז הרצועה. לוחמים זיהו מחבל עם חפץ חשוד בידו נכנס לבית המוכר כבית פעיל חמאס, בסמוך לגזרת הכוחות, והכווין מטוס קרב שתקף וחיסל אותו.

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה