חדשות בארץ

צה"ל תקף שני בכירי חמאס ברפיח – איש חמאס שנעצר סיפק לצה"ל מידע מודיעיני

הפלסטינים דיווחו כי נעשה ניסיון לחסל ברפיח את ראש מדור המבצעים של משטרת חמאס ואת יו"ר ועדת החירום של הארגון, אך מצבם לא דווח. כוחות צה"ל פועלים בעוצמה במרחב חאן יונס, ועל פי נתוני הסיכום השבועי חוסלו כמאה מחבלים

פעילות בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל) פעילות בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

הפלסטינים דיווחו הערב (רביעי) כי צה"ל ביצע תקיפה ממוקדת בעיר רפיח, בניסיון לחסל שניים מבכירי החמאס בעיר. על פי הדיווח תקיפה ראשונה כוונה אל ראש מדור המבצעים של משטרת חמאס ברפיח. התקיפה השנייה בוצעה כלפי יו"ר ועדת החירום של חמאס, אחד הגופים שאחראים על הסדר הציבורי והשליטה האזרחית של חמאס במרחב. לא דווח אם השניים נפגעו, אך תיעוד שהועלה לרשתות הפלסטיניות מצביע על כך שאכן שני כלי רכב הותקפו מן האוויר.

כמאה מחבלים חוסלו בשכונת "חמד" בחאן יונס

דובר צה"ל מסר כי מנתוני התקיפות שביצעו לוחמי צה"ל בשבוע האחרון בשכונות בחאן יונס, עם דגש על שכונת "חמד", עולה כי חוסלו כמאה מחבלים. הלחימה מתבצעת בשיתוף חיל האוויר והיא מאופיינת בפשיטה על מבנים רבי קומות.

על פי צה"ל, במהלך התקדמות הכוחות במרחב, לוחמי מגלן, אגוז וסיירת גבעתי עצרו מספר מחבלים, בניהם מפקד בכוח הנוח׳בה. המידע המודיעיני שנאסף מכווין באופן מדויק את הכוחות לתשתיות טרור בשכונה, מיקומי פירים, מלכודים והימצאות מחבלים נוספים.

באחד המקרים, לוחמי סיירת גבעתי עצרו פעיל חמאס בחטיבת חאן יונס. בחקירתו הוביל את הכוחות לתשתית טרור בה התבצרו כחמישה עשר מחבלים. המחבלים חוסלו והאיתור הושמד על ידי כלי טיס בהכוונת הכוחות.

תגיות:חאן יונסמלחמת חרבות ברזלסיכול ממוקד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה