חדשות בארץ

פת"ח במתקפה על חמאס: "חיים חיים נוחים. המיטו עלינו אסון"

הארגון פרסם הודעה חריגה ותקף את חמאס: "שנמנה ראש ממשלה מאיראן, או שטהרן תמנה אותו?"

(צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)(צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)
אא

בפעם הראשונה מאז תחילת המלחמה, ארגון הפת"ח פותח במתקפה נגד חמאס. בארגון טוענים כי הטבח נעשה ללא התייעצות, ובהתאם לכך גרם לאסון "גדול יותר מהנכבה של 1948".

"האם חמאס התייעץ עם ההנהגה הפלסטינית או עם כל גורם לאומי-פלסטיני כשהחליט לצאת להרפתקה של 7 באוקטובר, שהובילה לאסון חמור יותר מהנכבה של 1948? האם חמאס התייעץ עם ההנהגה הפלסטינית בזמן שהוא מנהל משא ומתן עם ישראל ומציע לה ויתורים אחר ויתורים?", נכתב בהצהרת הארגון.

"מטרתו היחידה של חמאס היא שהנהגתו תקבל ערבויות לביטחונו האישי, ולנסות להגיע שוב להסכם עם נתניהו. האם חמאס התייעץ עם מישהו כשביצע את ההפיכה השחורה שלו ב-2007 ודחה כל היוזמות לסיום החלוקה?", תהו בפת"ח. "לאבו מאזן יש הזכות, בהתאם לחוק היסוד, לעשות כל מה שטוב לעם הפלסטיני. ראש הממשלה המיועד מוחמד מוסטפא מחזיק באג'נדה הלאומית ולא באג'נדות כוזבות שלא הביאו אלא צרות לעם הפלסטיני ולא השיגו ולו הישג אחד עבורו. האם חמאס רוצה שנמנה ראש ממשלה מאיראן, או שטהראן תמנה אותו עבורנו?".

לסיום, בפת"ח מתחו ביקורת על הנהגת חמאס בטענה שהם "חיים חיי פאר". הם כתבו כי "נראה שהחיים הנוחים של ההנהגה שחיה במלונות 7 כוכבים עיוורו אותה. מדוע רוב הנהגת חמאס מתגוררת בחו"ל, ולמה היא ומשפחותיה נמלטו והפקירה את העם הפלסטיני אל מול מלחמת השמדה אכזרית, ללא כל הגנה?".

כזכור, בימים האחרונים החליט חמאס לצאת נגד אבו מאזן, שמינה את מקורבו, יו"ר קרן ההשקעות הפלסטיני, הכלכלן מוחמד מוסטפא, כראש ממשלה חדש ברמאללה, מה שגרם ללא מעט כעס בארגון.

תגיות:חמאספת"ח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה