חדשות בארץ

גלנט: "בזכות הפעולה הקרקעית הגענו למידע שהביא לסיכולים ולהצלחות"

בביקור באוגדה 98, רמז שר הביטחון יואב גלנט לחיסולו של מרואן עיסא, רמטכ"ל חמאס בפועל: "הצלחנו לבצע סיכולים ברחבי רצועת עזה. זה נכון לצפון העיר, זה נכון למחנות המרכז, לנוסיראת, זה נכון לרפיח, לכל מקום"

גלנט (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)גלנט (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (ראשון) בחטיבת המילואים 551 וביחידת הניוד של אוגדה 98 במחנה ביל"ו..

בחטיבה 551 שוחח השר עם מפקד החטיבה אלוף-משנה עידו קס ומפקדי הפלוגות, ושמע מהם על ההתגייסות של לוחמי החטיבה לתעסוקה מבצעית בפעם השנייה, לאחר שלחמו מעל שלושה חודשים בצפון רצועת עזה. 

בהמשך ביקר גלנט במתקן יחידת הניוד של אוגדה 98, שם הוצגה לו העשייה המבצעית של לוחמי היחידה שכללה מאות מבצעים מיוחדים מאז פרוץ המלחמה כולל השתתפות במבצע לחילוץ החטופים הישראלים מרפיח. 

"ביקרתי היום בחטיבה 551 וביחידת הניוד של אוגדה 98", אמר גלנט בתום ביקורו. "ההתרשמות מהפעולה של החטיבה ושל היחידה היא בלתי רגילה, הם לחמו עם אנשי מילואים במשך שלושה חודשים רצופים בצפון הרצועה, ובהמשך בכל רחבי הרצועה". 

גלנט רמז בהמשך דבריו לחיסולו של מרואן עיסא, רמטכ"ל חמאס בפועל: "חלק מהמשימות הביאו לכך שהגענו למידע שלא היה לנו לפני כן, על בסיס המידע הזה והניתוח שלו, הצלחנו לבצע סיכולים ברחבי רצועת עזה. זה נכון לצפון העיר, זה נכון למחנות המרכז, לנוסיראת, זה נכון לרפיח, לכל מקום. הפעולה נמשכת בעוצמה, והדיוק שמחבר בין יכולות האש ויכולות המודיעין נמשך כל הזמן".

"כשחמאס נשחק בשטח, אין לו אספקה, אין לו עתודות, אין לו יחידות, אין לו ייצור אמל"ח, בזמן הזה הכוחות שלנו מתאמנים, נרגעים, נחים, מתחקרים, מתחדשים, ומגיעים לגל הבא כשהם מוכנים להכות את החמאס וכל משימה אחרת שתעמוד בפניהם", סיכם שר הביטחון.

תגיות:צה"ליואב גלנטחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה