חדשות בארץ

משפחת פרץ, שבנם הוכרז חלל חטוף בעזה: "נקיים היום הלוויה"

הרב דורון פרץ, שהתבשר אתמול כי בנו, סרן דניאל, נהרג בקרב בשמחת תורה וגופתו נחטפה לעזה, הודיע כי המשפחה תשב עליו שבעה. מסע ההלוויה יחל בצהריים ביישוב יד בנימין

סרן דניאל פרץ הי"ד (צילום: דובר צה"ל)סרן דניאל פרץ הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

משפחתו של סרן דניאל פרץ, בן 22 מיד בנימין, התבשרה אתמול כי בנם, מפקד מחלקה בגדוד 77 של חיל השריון, הוכרז כחלל צה"ל חטוף בידי ארגון טרור. הרב הצבאי הראשי קבע את מותו לאחר בחינה של כלל הממצאים ועל בסיס מידע מהימן.

אביו של דניאל, הרב דורון פרץ, יו"ר המזרחי העולמי, הודיע היום (שני) כי המשפחה תקיים מסע הלוויה, החל מהשעה 13:30 אשר ייצא מבית המשפחה ביישוב יד בנימין. שעה וחצי מאוחר יותר תתקיים הלוויה בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים.

דניאל פרץ הי"ד שירת בטנק בגבול רצועת עזה ממנו נחטף ביום הטבח בשמחת תורה. הטנק נפגע במהלך קרבות ההגנה על יישובי העוטף. תחילה הוכרז כנעדר, לאחר מכן כחטוף, עד לקבלת הבשורה אתמול שאינו בין החיים.

במטה משפחות החטופים ספדו לו: "דניאל היה מוקף בחברים ואהב ספורט אתגרי. הוא אהב לרוץ ותמיד נמצא בכושר. אח גדול שאהב לבלות ולצחוק עם אחיותיו הצעירות. הוא מצחיק, חכם ותמיד שם לעזור למי שצריך. הותיר אחריו את הוריו, דורון ושלי, אחיו ושתי אחיותיו".

המועצה האזורית נחל שורק פרסמה הודעה בה נכתב: "המומים וכאובים, התבשרנו כי סרן דניאל פרץ, תושב יד בנימין, שהוגדר עד עתה כחטוף, הוכרז כחלל צה"ל שנפל במהלך הקרב ב-7.10. משפחת פרץ היקרה, קהילת נחל שורק כולה כואבת יחד עמכם את האסון הנורא. אנו כולנו התפללנו וייחלנו לנס ומשתתפים בצער הבלתי נתפס על אובדנכם מהבשורה המרה שהתקבלה באופן סמלי דווקא ביום ז' אדר - יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל שמקום קבורתם לא נודע", לשון הודעת המועצה.

תגיות:חלל צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה