חדשות בארץ

בית כנסת עלה באש בכפר סבא – המשטרה חוקרת חשד להצתה מכוונת

לוחמי האש הצליחו לחלץ 11 ספרי תורה מהמבנה של בית הכנסת "אוהב צדק". מפקד הכיבוי: "ספרי התורה במצב טוב, פשוט נס". סימני פריצה אותרו במקום והשוטרים בודקים מספר כווני חקירה

הספרים שחולצו מהשריפה (צילום: דוברות כיבוי אש)הספרים שחולצו מהשריפה (צילום: דוברות כיבוי אש)
אא

נזק כבד נגרם הלילה (בין ראשון לשני) לבית הכנסת "אוהב צדק" ברחוב ויצמן בכפר סבא, בעקבות שריפה שפרצה במקום. במשטרה מעריכים, לאור ממצאים שאותרו במקום, כי מדובר בהצתה.

על פי דוברות לוחמי האש, סמוך לשעה 3:30 לפנות בוקר התקבל דיווח על שריפת מבנה דו קומתי ברחוב ויצמן 202 פינת תע"ש. לאירוע הוזנקו 3 צוותי כיבוי ובזכות פעולות מהירות של לוחמי האש לארון הקודש הם הצליחו להציל כ-11 ספרי תורה בשלמותם.

מפקד המשמרת רב רשף רועי אוחיון: "עם ההגעה למקום התגלתה תמונה מצמררת, בית כנסת עולה באש. חיש מהר הונחו הצוותים לחתור למגע עם האש ובמקביל לאתר את ארון הקודש ולחלץ משם את ספרי התורה. חילצנו 11 ספרי תורה כשהם במצב טוב, פשוט נס. בכל שנותיי לא עבדתי באירוע בו בית כנסת עולה באש בשלמותו. אירוע מרגש ועצוב כאחד. גאה בלוחמים שלי".

מהמשטרה נמסר כי נסיבות פרוץ הדליקה נמצאות בחקירה, במקום אותרו סימנים המעידים על פריצה וחוקר השריפות הציג הערכה ראשונית כי ישנו חשד להצתה.

תגיות:שריפת בית כנסתכפר סבא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה