חדשות בארץ

לחימה רב זירתית: צה"ל החל בבדיקת מנהרות ביו"ש, פועל בשיפא ותקף בסוריה

בצה"ל הוחלט על הקמת צוות מיוחד לאיתור מנהרות, שיתכן שמובילות ליישובים בשומרון. נמשכת הפעולה במרחב בית החולים בעיר עזה, בו מסתתרים מחבלי חמאס. בסוריה דווח על הרוגים מתקיפה ישראלית

תקיפת מבנה ברפיח (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)תקיפת מבנה ברפיח (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

פיקוד המרכז הקים צוות מיוחד לאיתור מנהרות ביהודה ושומרון. כך דווח היום (שלישי) ב-ynet. הצוות מורכב מאנשי יחידת הנדסה ומודיעין וגורמי מקצוע אזרחיים, וההחלטה על הקמתו התקבלה בעקבות דווחי תושבים על חשד להימצאות מנהרה. הפעולה הראשונית תתבצע באזור היישוב בת חפר. על פי הדיווח, עד כה נמצאו חמישה פירים שלא הובילו למנהרות, וטרם אותרו מנהרות התקפיות.

כזכור, מזה מספר חודשים תושבים בבת חפר, סמוך לטול כרם, מתלוננים על רעשים שנשמעים סמוך לבתיהם. בדיקה ראשונית שבוצעה לא איתרה דבר, אך בצה"ל הוחלט להעמיק את הבדיקות.

סוריה: הרוגים מתקיפה ישראלית

האופוזיציה הסורית מסרה כי חיל האוויר הישראלי ביצע הלילה שתי תקיפות אוויריות נגד מוצבים צבאיים של המשטר הסורי וחיזבאללה. התקיפה בוצעה באזור הרי אל-קלמון. לפי המקורות, "התקיפות גרמו לשריפה באחד המוצבים, היקף הנזק לא ידוע". המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם מסר כי התקבל מידע על הרוגים ופצועים בתקיפה.

משרד ההגנה הסורי פרסם הודעה רשמית שלפיה ישראל תקפה אווירית כמה יעדים צבאיים באזור הכפרי של דמשק. ההגנה האווירית הסורית, כך נכתב, הגיבה לטילים והפילה חלק מהם. מדובר בתקיפה השנייה בסוריה ביומיים האחרונים המיוחסת לישראל.

עזה: נמשכת הפעולה הצבאית במרחב בית החולים שיפא

צה"ל ממשיך לפעול, זה היום השלישי ברציפות, לאיתור מחבלים במתחם בית החולים שיפא בעיר עזה ובמבנים סמוכים. אמש דיווח צה"ל על 200 עצורים במתחמי בית החולים ועל כ-20 מחבלים שחוסלו בהיתקלויות.

הלילה ביצעו מטוסי חיל האוויר תקיפות אווירות גם במרחב נוסייראת שבמרכז הרצועה. כמו כן, הותקפו מטרות של חמאס במרחב רפיח.

תגיות:סוריהיו"שמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה