חם ברשת

התשובה של גיא זוארץ למפגינים ביוון: טקסט מתהילים

השחקן והזמר המריא עם אמו לטיול שורשים בסלוניקי. בזמן שישב במלון התקיימה הפגנה אנטי ישראלית, והוא לקח את המיקרופון והגיב: "הטקסט מתהילים 'ברך בנייך בקרבך' נשמע גם בחוץ באזנם של ההם שעמדו שם וצעקו נגדנו"

(צילומים: שלומי כהן / פלאש 90, shutterstock)(צילומים: שלומי כהן / פלאש 90, shutterstock)
אא

בעוד שאשתו יעל בר זוהר נסעה עם אנה לטיול, לקח השחקן, הזמר והמגיש גיא זוארץ את אמו לטיול שורשים בסלוניקי, שם אירעה תקרית מפתיעה.

זוארץ הגיע ליוון ושם חזה בהפגנות אנטי ישראליות, אירוע שהוא לא יכל להישאר אדיש אליו. הוא בחר להעביר את המסר שלו באוזניהם של הפרו-פלסטינים.

זוארץ ואמו ישבו בבית המלון ביוון, כשמחוצה לו נערכו הפגנות. בדיוק בזמן הזה, נערך קריוקי במתחם וזוארץ החליט לנצל את הרגע. הוא קיבל את המיקרופון והחל לשיר "שבחי ירושלים".

"טיול שורשים עם אמא שלי, שהמשפחה שלה הגיעה לישראל מסלוניקי. פתאום הבעלים ניגש אליי ונתן לי את המיקרופון כשהלהקה התחילה לנגן את השיר הכי ישראלי שיש, 'שבחי ירושלים'".

"מחוץ לבית המלון באותם רגעים הייתה הפגנה נגד ישראל. כמה גאווה מלאה את ליבי כשצלילי השיר של אביהו והטקסט מתהילים 'ברך בנייך בקרבך' נשמעו גם בחוץ באזנם של ההם שעמדו שם וצעקו נגדנו. נצח ישראל לא ישקר, תחיי מדינת ישראל".

 

תגיות:גיא זוארץיוון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה