חדשות בארץ

דיווח פלסטיני: צה"ל חיסל בכיר חמאס נוסף ברצועה

מחמוד אלביומי חוסל במחנה הפליטים נוסיראת בתקיפה המיוחסת לישראל, שטרם קיבלה אחריות. זו הפעם השנייה היום שהתקשורת המזוהה עם החמאס מדווחת על חיסול של מפקד בארגון הטרור

חיסול ברצועה, ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)חיסול ברצועה, ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

ערוצי תקשורת ברצועת עזה, המזוהים עם חמאס, דיווחו הערב (שלישי) כי מחמוד אלביומי, המכונה "אבו נור", מפקד משטרת נוסיראת, חוסל בתקיפה מן האוויר, המיוחסת לחיל האוויר הישראלי. בתקיפה, סמוך למטה אונר"א במחנה הפליטים, נהרגו עוד ארבעה אנשי חמאס שהיו עימו.

ארגון "העזתים החופשיים", שמארגן הפגנות נגד חמאס ברצועה, פרסם הודעה לפיה "שוטרי חמאס בנוסיראת גנבו משאית סיוע וצה"ל תקף אותם מהאוויר".

זו הפעם השנייה היום שהפלסטינים מייחסים חיסול של בכיר בחמאס לחיל האוויר. הבוקר דווח כי מפקד של חמאס בצפון רצועת עזה, בשם ראד אלבנא, חוסל בתקיפה על ביתו. אלבנא, בעל דרגה המקבילה לסא"ל, היה אחראי על חקירות בצפון הרצועה ועל כניסת משאיות. בשני המקרים צה"ל טרם קיבל אחריות.

כזכור, אתמול חוסל בבית החולים שיפא בעזה פאיק מבחוח, ראש מנהלת המבצעים בביטחון הפנים של. מבחוח היה אחראי, בין היתר, על סנכרון מנגנוני חמאס ברצועה בשגרה ובלחימה. סוכנות שיהאב העזתית, המזוהה עם חמאס, פרסמה כי מבחוח היה אחראי באופן ישיר על "אבטחת" משאיות הסיוע ברצועת עזה. הוא אחיו של מחמוד מבחוח, שחוסל על ידי ישראל בדובאי בשנת 2010.

תגיות:עזהחיסול ממוקדמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה