חם ברשת

יעל בר זוהר פרסמה סרטון ובכתה: "זה הציף אותי"

השחקנית פרסמה סרטון שבו סיפרה כי נסעה עד ללפלנד עם אמה, אבל שם נזכרה באחיינה הי"ד: "הוא מאוד נוכח פה בטיול הזה. כל השלג פה הציף אותי בגעגוע ועצב גדולים. הוא שלח לי תמונות מהשלג"

אתר המסיבה ברעים (צילום: Erik Marmor/Flash90)אתר המסיבה ברעים (צילום: Erik Marmor/Flash90)
אא

השחקנית יעל בר זוהר נסעה בימים האחרונים לטיול זוגי עם אמה. היא הגיעה עד ללפלנד הרחוקה ומשם שיתפה את עוקביה בזיכרונות שעלו לה בנוגע לעילי ברעם הי"ד, אחיינו של בעלה גיא זוארץ, שנרצח במסיבה ברעים במהלך הטבח בשמחת תורה.

בסטורי שהעלתה בר זוהר סיפרה על אחיינה תוך כדי בכי: "כל היערות המושלגים מאוד מזכירים לי את עילי. הוא מאוד נוכח פה בטיול הזה. וכל השלג פה הציף אותי בגעגוע ועצב גדולים", אמרה. "עילי עבר הכשרה אצל וים הוף והיה מטפל בטכניקת נשימות ואמבטיות קרח. כשהוא הוכשר באירופה, אני זוכרת שהוא שלח לנו תמונות שלו מהשלג. אני מתגעגעת אליך, עילי".

בהמשך העלתה סטורי נוסף עם שיר שאחיינה אהב ואמרה: "זה שיר שעילי אהב ושלח לידידה שלו ממש כמה ימים לפני 7 באוקטובר. להקשיב למילים ולא להאמין. אולי הוא ידע משהו שאנחנו לא".

לסיום, בר זוהר פרסמה סטורי עם השיר "עולה עולה" של יזהר כהן וכתבה: "זה השיר בצלצול של עילי בטלפון שלו. זה כל כך משקף אותו. תמיד מחייך, תמיד מרים לך את מצב הרוח ועם שמחה בלב. מתוק שלי. נשארנו בבקתה במיוחד עד הלילה. עדיין מתלבטת אם להיכנס לאגם הקפוא שחפרו לי שם במיוחד והאירו אותו. בהתחלה חשבתי לנסות בשביל עילי, אבל מודה שהשתפנתי. הסתפקתי בהוט טאב".

תגיות:גיא זוארץיעל בר זוהרעילי ברעם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה