חדשות בארץ

לקראת תקיפה קרקעית ברפיח: שר הביטחון וראש המל"ל יקיימו פגישות בארה"ב

ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר יציאה של משלחת ישראלית, בראשות צחי הנגבי ורון דרמר, לפגישות מדיניות בארה"ב. שר הביטחון יקיים סדרת פגישות עם עמיתו האמריקני

נתניהו וגלנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)נתניהו וגלנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אישרה היום (רביעי) כי בשבוע הבא ייערכו פגישות בין משלחת ישראלית לגורמים מדיניים וביטחוניים בארה"ב. בפגישות ידונו הצדדים, בין היתר, בסוגיית התקיפה הקרקעית האפשרית ברפיח והרחבת הסיוע ההומניטרי לעזה. גם שר הביטחון יואב גלנט עתיד להמריא בתחילת השבוע הבא לארה"ב וייפגש עם עמיתו האמריקני לויד אוסטין.

בלשכת נתניהו ציינו כי "לטובת המשך הלחימה ובעקבות בקשת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, ראש הממשלה נתניהו ישגר לארה"ב את השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר ואת ראש המל"ל צחי הנגבי. למשלחת יתלווה נציג מתאם הפעולות בשטחים". כזכור, האמריקנים אינם ממהרים לתמוך בפעולה קרקעית של צה"ל ברפיח ופועלים אף למנוע אותה. נתניהו הדגיש בימים האחרונים כי ישראל נחושה לפעול ברפיח כדי "לחסל סופית את שארית גדודי חמאס, תוך מתן פתרונות הומניטריים לאוכלוסייה האזרחית".

דוברת הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, אמרה אמש בתדרוך לכתבים בארצה כי הנשיא ג'ו ביידן ביקש מנתניהו לשלוח צוות של בכירים בצה"ל, במודיעין וגורמי סיוע לוושינגטון כדי לקיים דיונים מקיפים.

תגיות:בנימין נתניהומלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה