חם ברשת

נטע ברזילי מפתיעה: "שליחה של השם יתברך בירכה אותי שאתחתן"

הזמרת, שעברה ניתוח בעקבות דלקת, עדכנה את עוקביה שהיא חשה בטוב, והפתיעה: "השותפה שלי לחדר, סבתא רשל, כל הזמן בירכה אותי"

(צילומים: אבשלום ששוני / פלאש 90, shutterstock)(צילומים: אבשלום ששוני / פלאש 90, shutterstock)
אא

הזמרת נטע ברזילי שיתפה אתמול (שני) כי עברה ניתוח חירום בעקבות דלקת בתוספתן. היא סיפרה כי עברה ניתוח בהצלחה בבית החולים איכילוב, וסיפרה לאתר "מאקו" כי היא מתאוששת. "היה לי המון מזל ורופאת משפחה מצוינת שידעה לאבחן מהר ולא חיכתה רגע. תודה לבית החולים איכילוב על הטיפול המסור", אמרה. היא הוסיפה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא מתאוששת בביתה, והסבירה: "כמובן ששאלתי ישר כמה שוקל תוספתן".

בהמשך, בסדרת סטורי שפרסמה, ברזילי הפתיעה את עוקביה כשסיפרה להם ש"שליחה של השם יתברך" בירכה אותה שתתחתן, עוד השנה.

"קאט לדלקת בתוספתן וניתוח דחוף", כתבה לעוקביה והסבירה: "הניתוח עבר בשלום והשותפה שלי לחדר סבתא רשל, כל הזמן בירכה אותי ששנה הבאה אני מתחתנת. שתדעו שאם זה קורה, רשל שליחה של השם יתברך".

ברזילי היא לא האדם המוכר היחיד שדיווח כי עבר ניתוח ביממה האחרונה. קדמה לה המנחה והשחקנית גלית גוטמן, שחשפה אתמול בפני עוקביה כי היא עברה ניתוח להסרת גידול טרום סרטני מצוואר הרחם.

"בבדיקה שגרתית אצל רופאת הנשים שלי, התהפכו לי החיים", כתבה גוטמן. "התחושות שלי באותו רגע שלא רציתי למות מבושה, הרגשתי בושה, אחרי שכל כך הרבה שנים לא נבדקתי והזנחתי. החלטתי שאני לא יכולה לתת לזה לעבור לידי, למרות שלמזלי זה היה טרום סרטני ולא הייתה צריכה לעבור טיפולים".

"אני כמובן במעקב, הייתה לי תחושה של בדידות ולבד, חוסר המודעות למחלה גרם לי כמעט להרגיש אשמה, ידעתי שכל כך הרבה שנים לא בדקתי והזנחתי, אני זוכרת שרק לא רציתי לספר לאמא שלי כדי לא להדאיג אותה".

תגיות:תוספתןנטע ברזילי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה