חדשות בארץ

קצין צה"ל נפצע קל בפיגוע דקירה בבאר שבע, המחבל נוטרל

המחבל הגיע לתחנה המרכזית בבאר שבע, ניסה לפגוע בחיילים ואזרחים נוספים אך חוסל בירי. הסגיר עצמו המחבל שביצע את הפיגוע בבקעה

  • כ"א אדר ב' התשפ"ד
הסכין שנתפסה אצל המחבל (צילום: דוברות המשטרה)הסכין שנתפסה אצל המחבל (צילום: דוברות המשטרה)
אא

מחבל דקר הבוקר (ראשון) קצין צה"ל בתחנה המרכזית בבאר שבע ופצע אותו באורח קל. המחבל נוטרל בירי על ידי חייל בזמן שניסה לפגוע באדם נוסף, שנשרט קלות ולקה בחרדה.

מהמשטרה נמסר כי המחבל, תושב רהט, הגיע לתחנה רגלית, ניגש אל אחד השטאלים שסמוך אליו עמדו חיילים ואזרחים. הוא הצליח לדקור את הקצין, כבן 20, ואז כאמור נורה ונוטרל.

פרמדיק מד"א דני שטרקמן וחובש רפואת חירום במד"א רון-אל ישראלי סיפרו: "הגענו למקום, ראינו פצוע כבן 20 כשהוא בהכרה וסובל מפצע דקירה בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים סורוקה". הפצוע השני הועבר להמשך טיפול אך מוגדר פצוע חרדה.

מדוברות המרכז הרפואי סורוקה נמסר: "מפיגוע הדקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע פונו למלר"ד סורוקה 2 פצועים במצב קל. פצוע אחד אושפז במחלקה האורתופדית, פצוע שני עבר הערכה רפואית ובדיקות הדמיה במלר"ד".

לוחם מג"ב שהיה על אזרחי בזירת הפיגוע, סיפר כי סייע לנטרל את המחבל: "הורדתי לו את הסכין, הוא דקר, אמרו לי לזוז - וירו בו שני כדורים. הזזתי לו את היד בכוח ואז החייל נטרל אותו". מתנדב מד"א אריאל כהן, הוסיף: "הייתי פה בתחנה, פתאום שמעו צעקות 'הוא דקר אותי תירו בו'. ראינו מחבל ליד צעיר שמדמם מהיד. היו שם חיילים, הוא ניסה לרוץ לעבר אחד מהם - וירו בו". 

המחבל מהבקעה הסגיר עצמו

צה"ל אישר כי הבוקר הסגיר עצמו אבו רידא אל-סעדי, המחבל מג'נין שביצע ביום חמישי את פיגוע הירי בבקעת הירדן . אל-סעדי, פעיל במנגנוני הביטחון הפלסטיניים, פנה הבוקר ללוחמים המוצבים באזור, אמר שביצע את הפיגוע והועבר לתחקור בשב"כ.

בפיגוע נפצעו שלושה בני אדם, בהם אחד בינוני ושניים קל, לאחר שהמחבל ירה לעבר כלי רכב שנעו על כביש 90 סמוך לכפר עוג'ה.

תגיות:באר שבעפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה