חם ברשת

מני אסייג טוען: "בוטלה הופעתי במתנ"ס בשל דעותי"

הבמאי והיוצר חשף בטוויטר: "אמרו לאשתי שמני אסייג לא מתאים לקהל שלהם, ולכן לא יכול לשכור את האולם או להופיע שם. לא תשברו אותי"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הבמאי והיוצר מני אסייג מותקף על בסיס קבוע על ידי אנשי שמאל, זאת בשל דעותיו. בסוף השבוע הוא פרסם כי מופע שהיה אמור להיערך בקריית אונו בוטל לכאורה על ידי מנהלי התיאטרון בשל דעותיו.

"תקראו את זה חברים שלי: אז ככה, החלטנו לסגור מופע בקרית אונו, שיהיה קרוב גם לרבים שדיברו איתי על הופעה במרכז. יש שני אולמות מטעם רשת המתנ"סים: אולם הספרייה ואולם מופת. אישתי דיברה ראשית עם הנהלת אולם הספרייה, ושם אמרו לה שמני אסייג לא מתאים לקהל שלהם, ולכן לא יכול לשכור את האולם או להופיע שם במסגרת אחרת. התעצבנתי קצת, אני מודה.

"אשתי האהובה פנתה לאולם מופת ביישוב, ושם כבר סגרו איתה תאריך למופע וסיכמו על הסכום לשכירת האולם, והבטיחו לשלוח חוזה. אחלה. ואז, למחרת הגיע טלפון לאישתי מאולם מופת שחזרו בהם מהסיכום, בטענה שהמופע לא מתאים להם והם לא משכירים את האולם לכל אומן, ובכל מקרה הם עובדים בדרך אחרת שלא תתאים לי.

"הפעם התעצבנתי מאוד. ככה קרה לי עם מנהל מיזם פריינדס מטעם ההסתדרות, שפסל אותי מלהופיע במסגרת המיזם בגלל שהוא לא אוהב את מה שאני מצייץ. אין ספק שיש פה רדיפה חולנית ולקיחת בעלות על נכסי תרבות השייכים לציבור (מתנ"ס) מצד נציגי הקפלניסטים העוינים, אותם קפלניסטים שאני אמשיך לרדוף ולהוכיח גם אם לא אופיע לעולם!".

"אני מבקש מכם לשתף את זה כמה שיותר, וכך תעזרו לי להילחם בחרם הממוסד מצד אנשים קטנים שניכסו לעצמם כוח גדול", ביקש לסיום מעוקביו. "הם לא ישברו אותנו! עם ישראל חי. לא תשברו אותי לעולם".

תגיות:הופעהמתנ"סמני אסייג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה