חדשות בארץ

בכיר במערך הרקטות של חיזבאללה חוסל בדרום לבנון

איסמעיל עלי אלזין שימש מפקד ברדואן ואחראי לעשרות רבות של פיגועי נ"ט, שכוונו לעבר כוחות צה"ל והעורף הישראלי. שר הביטחון יואב גלנט על חקירות המחבלים: "הם אומרים שהחמאס מתמוטט מבפנים"

 תקיפה בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90) תקיפה בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

כלי טיס של חיל האוויר חיסל היום (ראשון) במרחב הכפר כונין בדרום לבנון את המחבל איסמעיל עלי אלזין, פעיל מרכזי ביחידת הנ"ט של כוח רדואן בחיזבאללה.

על פי צה"ל, אלזין "היווה מוקד ידע מרכזי בתחום הנ"ט ואחראי לעשרות רבות של פיגועי נ"ט שכוונו לעבר כוחות צה"ל והעורף הישראלי".

חיל האוויר ביצע גל תקיפות של יעדי חיזבאללה בדרום לבנון. ברשת "אל-מנאר" של חיזבאללה דווח על שתי תקיפות בעיירה בלידא, וב"אל-מיאדין" שמזוהה עם ארגון הטרור, דווח על תקיפה גם במיס אל-ג'בל.

המחבלים שנעצרו בעזה מספקים מידע רב

שר הביטחון יואב גלנט קיים הערכת מצב במפקדת אוגדה 98 וקיבל סקירה ממפקד האוגדה תת-אלוף דן גולדפוס על המאמצים המבצעיים והמידע הרב שנאסף בשטח. השר עודכן כי המחבלים שנתפסים על ידי הכוחות ונחקרים על ידי אנשי יחידת המודיעין, מספקים מידע רב.

שר הביטחון אמר בסיום הביקור: "בשבוע-שבועיים האחרונים יש מאות מחבלים שנפלו בשבי ומה שהם אומרים על מה שקרה להם מספר את כל הסיפור. הם אומרים שהחמאס מתמוטט מבפנים, המחירים שהם משלמים מאוד כבדים, המחבלים עצמם מעידים שהם לא יכולים לשאת יותר בעומס הזה".

לדבריו, "הפעולות האלו הביאו גם לכך שאנחנו הולכים ומחסלים את כל מי שהיה מעורב באירועי 7 באוקטובר - את הזוטרים, את הבכירים ואת הבכירים מאוד שהיו בתוך השטח או שנתנו הוראות. אנחנו נמשיך בפעולה הזאת עד שנגיע למלוא התוצאות על כל המחבלים בכל רחבי רצועת עזה".

תגיות:חיסול ממוקדלבנוןחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה