חדשות בארץ

החלל ה-600: לוחם שריון נהרג בקרב ברצועה

סמ"ר נדב כהן, בן 20 מחיפה, נהרג בקרב עם מחבלים במרחב חאן יונס. היום יבוא למנוחות רס"ל סיון ווייל, בן 20, מרעננה, לוחם ביחידת אגוז, שמת אתמול מפצעיו

סמ"ר נדב כהן הי"ד (צילום: דובר צה"ל)סמ"ר נדב כהן הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

הותר היום (שני) לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר נהרג בקרב בדרום רצועת עזה. שם החלל: סמ"ר נדב כהן, בן 20, מחיפה, לוחם בגדוד 77, עוצבת "סער מגולן" (7).

כהן הי"ד הוא החלל ה-600 במספר מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל". מועד הלווייתו טרם פורסם.

למד בבית הספר היסודי הרצל בחיפה וסיים את תיכון חוגים. מנהלת בית הספר חוגים, מילנה מירון, סיפרה כי "נדב היה ילד רגיש ואהוב. חקר עולם, היה במשלחות בבוסטון, גרמניה וחקר חלל במוסקבה. התנדב ברצון ובשמחה. הנחה טקסים וחייך לעולם".

גיורא סמולנסקי, מחנך הכיתה של נדב, נפרד ממנו: "נדב שלנו. איזה אדם הלך מאיתנו, נער הקסם של הכיתה. החיוך הכובש והנתינה האין-סופית. תמיד ראשון להתנדב, להגדיל ראש, להוביל תהליכים, לשמש דוגמא אישית. לקח תמיד חלק בשיח הכיתתי ותמיד בצורה כל כך ערכית. אני לא יודע איך זכיתי להכיר לאדם מיוחד כזה".

לוחם אגוז יובא היום למנוחות

בבית העלמין הצבאי ברעננה יובא למנוחות רס"ל סיון ווייל, בן 20, לוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו, שנפטר אתמול בבית החולים. הוא נפצע קשה ביום שישי בתקרית הקשה בחאן יונס, במהלכה מחבל ירה טיל rpg לעבר הקומה השנייה של מבנה בו שהו עשרות לוחמים. כתוצאה קרס חלק מהמבנה על הלוחמים.

בתקרית נהרג רס"ל אלון קודריאשוב, בן 21 ממודיעין. וייל נפצע אנושות ועוד חמישה לוחמים נפצעו קשה, חמישה נוספים נפצעו בינוני ועוד שישה נפצעו קל.

תגיות:חלל צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה