חם ברשת

התעמתה בהפגנה עם פרו-פלסטינים: "10 ישראלים מול 5,000 חולי נפש"

מלכת היופי לשעבר שהתה בהפגנה עוינת, כשהמפגינים התנפלו עליה: "אנחנו אנשי היגיון והם אנשי אלימות. עם איזה היגיון הם מפגינים בשביל 'שלום' ומשתמשים באלימות? אני בסדר, קצת מכות לא הרגו אף אחד". הג'ודאי שהתעמת עם מפגינים בטוקיו: "אין לנו ארץ אחרת"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מלכת היופי לשעבר, נועה כוכבא, התעמתה עם מפגינים פרו-פלסטינים במהלך הפגנה עוינת של אלפים בניו יורק. כוכבא צעקה להם "עם ישראל חי" וחלק מחבריה אחזו בדגלי ישראל. בתגובה, היא הותקפה על ידי המפגינים, נחבלה קלות בראשה, וקיבלה טיפול ראשוני מצוות רפואי.

בסטורי שהעלתה, כדי לעדכן את עוקביה על מצבה הרפואי, היא כתבה: "היום הם החליטו לעשות הפגנה קיצונית פה. היינו 10 ישראלים מול 5,000 חולי נפש. יודעים שזה לא בטוח, חוששים, אבל לא הצלחנו לעצור את עצמנו ולנסות אפילו קצת להראות אותנו. היינו חייבים".

"רק עמדתי שם, ושרשרת המגן דוד שלי הציצה מתוך החולצה", הוסיפה. "ההבדל הוא שאנחנו אנשי היגיון והם אנשי אלימות. עם איזה היגיון הם מפגינים בשביל 'שלום' ומשתמשים באלימות? אני בסדר. קצת מכות לא הרגו אף אחד. עם ישראל חי".

עוד קודם, הג'ודאים שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק נקלעו להפגנה בטוקיו, שם שהו תומכי חמאס. השניים נכחו שם עם חליפת הג'ודו שלהם ועליה דגל ישראל. לאחר עימות עם המפגינים, חליפת הג'ודו של מוקי נגנבה.

"אחרי אימון בוקר מתיש, הלכתי לאכול ובדרך מצאתי את עצמי בהפגנה של פרו חמאס", סיפר מוקי בסרטון ששחרר ברשתות החברתיות. "כל כך עצוב לי לראות שהם בורים, שהם לא יודעים את המידע הנכון, שהם הולכים אחרי הזרם, אחרי מה שהם רואים במדיה. זה היה כל כך קשה, ניסיתי להילחם על האמת בשביל מדינת ישראל - והיה לי הרבה יותר קשה מהאימון, זה התיש אותי. רציתי לחזק את כל מי שעושה את זה יום-יום, אין לנו ארץ אחרת".

"כחלק ממה שהם עשו, הם פשוט לקחו לי את החליפה, פשוט חטפו אותה וברחו, לא הבנתי איפה החליפה שלי", המשיך מוקי, "אבל אני אמשיך לעומד ולייצג את מדינת ישראל כי אין לנו ארץ אחרת. אני גאה במדינה שלי, גאה בעם שלי, גאה בכל מי שנלחם בשבילנו בצבא, שעושה את הכל שנהיה מוגנים. אני אמשיך לייצג בכבוד את ישראל בזירה הבינלאומית".

תגיות:ניו יורקפרו-פלסטיניםנועה כוכבא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה