חדשות בארץ

השב"כ עצר בתל שבע את אחותו של הנייה, שביצעה עבירות ביטחוניות

כוחות משטרת ישראל והשב"כ פשטו על ביתה של צבאח עבד אל-סאלם הנייה. במקום נתפסו חומרי הסתה ותמיכה בחמאס, וכסף מזומן. מיוחסות לה עבירות של קשר עם פעילי חמאס ברצועה. בצפון, נער בן 17 נאשם בהכנת מטענים ותמיכה בחמאס

הכוחות בבית החשודה (צילום: משטרת ישראל)הכוחות בבית החשודה (צילום: משטרת ישראל)
אא

הותר היום (שני) לפרסום כי במסגרת חקירה סמויה ומשותפת של המחוז הדרומי  במשטרת ישראל והשב"כ, נעצרה לפנות בוקר ביישוב תל שבע צבאח עבד אל-סאלם הנייה, אחותו של איסמעיל הנייה.

מבצע מעצרה זכה לכינוי "זריחה מוקדמת" ובוצע לאחר שעל פי השב"כ נאספו ראיות לכך עבד אל סאלם קיימה קשר עם פעילי חמאס, הביעה הזדהות עם ארגון הטרור, תמכה במעשיו והסיתה נגד מדינת ישראל.

מהמשטרה נמסר כי במהלך הפשיטה בביתה איתרו הכוחות מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים ומאות אלפי שקלים במזומן, שעל פי החשד נועד לפעילי חמאס. כמו כן, התגלו ממצאים נוספים וראיות הקושרות אותה לביצוע "עבירות ביטחוניות חמורות נגד מדינת ישראל".

החשודה, בת 57, נלקחה לחקירה ביחידה המרכזית של היחידה המרכזית במשטרת מרחב נגב. על בסיס חומר הראיות היא תובא היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע והמשטרה תבקש להאריך את מעצרה.

אישום: בן 17 מהצפון הביע תמיכה בחמאס והשתתף בלוויות של מחבלים בג'נין

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום, לבית המשפט המחוזי לנוער בנצרת, כתב אישום נגד נער בן 17 מהצפון בגין הסתה לטרור, הכנת מטענים ועבירות ירי. לפי האישום, הנער רכש מרכיבים שונים שמהם ייצר כמה מטעני חבלה שאת חלקם פוצץ כניסוי ואת חלקם מכר. מהחקירה עלה כי הנער הביע תמיכה בחמאס ואף השתתף בלוויות של מחבלים בג'נין. במסגרת חקירתו הגיעה המשטרה לשני נערים נוספים ולצעיר מהצפון החשודים גם הם בעבירות ירי ובהכנת מטענים.

תגיות:הסתה לטרורסיכול טרורצבאח עבד אל-סאלם הנייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה