חדשות בארץ

שרב כבד: מזג האוויר בישראל הוא אחד החמים מאז 1950

לפי הנתונים, הימים האחרונים מצליחים להשכיח את גשמי הברכה מהחודשים האחרונים. מתי הטמפרטורות יירדו ולמה חודש מרץ של השנה נחשב לאחד החמים שהיו כאן למרות מספר ימי גשם?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מזג האוויר בישראל ברבעון האחרון הוא השביעי החם ביותר מאז 1950. הוא משכיח את גשמי הברכה שהיו כאן בחודשים האחרונים. אנחנו רק בתחילת אפריל, אבל הטמפרטורות בחוץ מזכירות היטב את חודשי הקיץ של יולי-אוגוסט.

בדומה למזג האוויר אתמול, גם היום (שלישי) הטמפרטורות יהיו גבוהות באזור מישור החוף והשפלה, כשרוח מערבית שתגיע אמורה להוריד רק במעט את הטמפרטורות. בכלל, עושה רושם כי יום חמישי יהיה חם וההתקררות תגיע רק לקראת סוף השבוע.

הטמפרטורות יתחילו לרדת מעט, אבל כל זה לא מכסה על כך שחודש מרץ השנה הוא אחד החמים שהיו כאן. החודש היה חם מהממוצע – נכון שהיו כמה ימים מעטים של גשם וירידה בטמפרטורות, אבל אירועי שרב שהיו גרמו לטמפרטורה הממוצעת לעלות. אחרי רצף של חודשים חמים, אפשר לומר כי הרבעון הראשון בשנה הנוכחית, למרות הגשמים שאנחנו זוכרים בינואר-פברואר, הסתיים כשביעי החם ביותר מאז 1950.

הטמפרטורות החזויות להיום וללילה: ירושלים 17-27, תל אביב 17-29, חיפה 20-29, טבריה 16-33, נצרת 18-29, לוד 18-33, אשדוד 16-29, עין גדי 22-33, באר שבע 20-31, מצפה רמון 18-25, אילת 19-35.

תגיות:מזג אווירשרב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה