סלבס בהתחזקות

אביבית בר זוהר: "לא מפחדת מכלום, רק מבורא עולם. ישתבח שמו"

אושיית הרשת הזהירה את העוקבים שלה משנאת חינם, והתחננה: "אין דבר שבורא עולם שונא יותר ממה שקורה עכשיו בעם. אל תפחדו מאיש, רק ממנו"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אביבית בר זוהר נמצאת בשנים האחרונות בתהליך התחזקות. בשבועות האחרונים היא משתפת לא מעט ממה שעובר עליה ובעיקר – על האמונה החזקה שלה בבורא עולם. אתמול, בר זוהר פתחה מצלמה ושיתפה את הרשת בדעותיה. היא החלה בכלל בעניינים פוליטיים, כשהסבירה תחילה מדוע גורמים בתקשורת יוצאים נגד ראש הממשלה.

בהמשך, בר זוהר קישרה זאת למבול. היא כתבה שבורא עולם הביא את המבול בגלל שנאת אחים, בדיוק כמו שיש בישראל ונזכרה בימים אחרים. "על שנאת אחים נחרב בית המקדש והנה זה קורה שוב", כתבה לעוקביה. "אני אוהבת את העם שלי ואת המדינה שלי. אני רוצה לשמור עליה ואותי לא מעניין 'כן ביבי לא ביבי'. אותי מעניין שיש חטופים להחזיר, שצריך שלום בית 'ואהבת לרעך כמוך, אין דבר שבורא עולם שונא יותר ממה שקורה עכשיו בעם. תתעוררו. זה לא מעניין עכשיו 'ביבי, לא ביבי'".

"אני לא מפחדת מכלום. אפס פחד", המשיכה בר זוהר. "אני מפחדת רק מבורא עולם, ישתבח שמו. רק בורא עולם להודות לו. יותר מכל קמפיין שייתנו לי בתקשורת. תנסו את זה. אל תפחדו מאף אחד. רק מבורא עולם. אפס פחד".

לסיום ניסתה לעודד אנשים להביע את דעתם על כך וכתבה: "תראו כמה מקללים אותי על הדעות שלי. מה אכפת לי. אני שמה עליהם פס, ארוך ארוך ענק ועצום, כי יש לי את בורא עולם עם צבא של מלאכים מאחוריי. הנה הם פה. ממש לא השתגעתי".

לאחרונה שיתפה בר זוהר לשתף את מאות אלפי עוקביה בנושא אותו הגדירה כחשוב מאוד: מתן מעשר. "אתם תמיד שואלים אותי מאיפה יש לי את כל השפע הזה, איך הוא מגיע", פתחה את הסרטון ששיתפה ברחבי הרשת. היא הסבירה מה עומד מאחורי ההצלחה שלה ואת עקרונות המצווה.

"אני הולכת לחשוף בפניכם את הסוד שלי, את הנוסחה, והיא מאוד פשוטה", כתבה. "היא כתובה בתורה - מצוות המעשר", המשיכה והסבירה אביבית על הנוהג היהודי המחייב להפריש עשירית מהרווחים הכספיים לצדקה. אלוקים שבשמיים נתן לנו תרי"ג מצוות ותרי"ג בגימטרייה זה 613 מצוות. זו המצווה היחידה בתרי"ג מצוות שאלוקים אומר 'תנסו אותי בה'", המשיכה והסבירה. "מי אנחנו? אנחנו כלום. אנחנו בני אדם. עפר ואפר. אלוקים אומר 'אתם תנסו אותי תראו מה תקבלו' וזו מצוות המעשר".

תגיות:בורא עולםסלבס בהתחזקותאביבית בר זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה