מעניין

מפחיד: ה"מתה" יצאה מארון הקבורה בהלוויה שלה - כך הגיבה אחותה

מה הייתם עושים אם במהלך לוויה הייתם מגלים שה"מת" עדיין חי? מקרה כזה קרה בעבר בארה"ב וגרם לבהלה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

איך הייתם מגיבים את הייתם מגיעים להלוויה, אולם לפתע היה יוצא המת מהקבר ומחייך אליכם? המקרה הזה אירע מזמן, אבל הוא אירע באמת, ובימים האחרונים עלה לכותרות בשל פרסומים אודות תחקיר שנעשה סביבו.

על פי המתואר באתר NEWS18, אסי דונבר הייתה בת 30 כשהוכרזה כמתה. היא סבלה מהתקף אפילפטי, הוכרזה כמתה והובאה לקבורה. ההלוויה התקיימה למחרת בבוקר, משום שאחותה גרה רחוק, ורצתה להגיע לטקס. כצפוי, האחות איחרה לטקס בשל מקום מגוריה המרוחק, והגיעה רק אחרי הקבורה. בעקבות המצב, היא ביקשה למצוא מקום בכל זאת לראות אותה. בניגוד למה שקורה בישראל, בארה"ב התירו באותו זמן לפתוח קברים גם במקרים לא חריגים.

כאן, אירע מקרה חריג ודי מפחיד: הקברנים שחפרו את הבור הוציאו את הארון, וכשפתחו אותו נדהמו – אסי ישבה וחייכה אליה. עוד נכתב כי הדבר הזה גרם להלם בקרב הקברנים, שמעולם לא ראו מחזה כזה: הם נפלו לאחור, לתוך הבור. אחד מהם שבר את הצלעות כשחבריו הקברנים נפלו עליו.

אחותה של אסי לא ממש האמינה למה שראתה. היא נמלטה מהמקום, כשהאנשים שהשתתפו בלוויה נמלטו אחריה. אסי יצאה החוצה מתוך הקבר.

המקרה הזה הובא עכשיו פעם נוספת לידיעת הציבור, אבל הוא די ישן. הוא התרחש בעיירה אלקו בדרום קרוליינה אי שם בשנת 1915. בכתבה לא הוסבר מדוע אובחנה כמתה בזמן שהייתה חיה, אבל מה שכן נכתב הוא שאסי הפכה לאישה מוכרת מאוד, עד שמתה. מתברר כי אסי חיה 47 שנים נוספות לפני מותה, ב-1955. תחילה היה מי שחשש ששוב תצא מהקבר, אבל זה לא קרה. "הלוויה אחרונה בהחלט נערכה לאישה מדרום קרוליינה", נכתב בכותרות העיתונים למחרת.

תגיות:הלוויהקבורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה