חדשות בארץ

בת החטוף: "מחאת קפלן היא לא מחאת משפחות החטופים"

ירדן פיבקו, בתו של איציק גלרנטר בן ה-56 שנחטף לעזה: "יש פה ניצול והשתלטות של גורמים שלא קשורים לחטופים, שמנצלים את כאבן של המשפחות". על אביה: "אני קמה ומתפללת בתקווה שאבא שלי יחזור אלינו. בידינו לצערנו אין מידע"

איציק גלרנטר, חטוף בעזה (צילום: באדיבות המשפחה) איציק גלרנטר, חטוף בעזה (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

ירדן פיבקו, בתו של איציק גלרנטר בן ה-56, תושב היישוב אירוס הסמוך לנס ציונה שנחטף לעזה, תקפה היום (שלישי) את מובילי המחאה נגד הממשלה. בריאיון ל-103fm אמרה: "יש פה ניצול והשתלטות של גורמים שלא קשורים לחטופים, שמנצלים את כאבן של המשפחות".

גלרנטר נחטף לעזה מאזור המסיבה שהתקיימה בעוטף ביום הטבח. משפחתו עדיין לא יודעת מה מצבו ולא קיבלה סימן חיים כלשהו.

לדברי בתו, הפגנות המחאה נגד הממשלה אינן תורמות למשפחות החטופים שנאבקות להחזיר את יקיריהן: "אנשי מחאת קפלן הם לא משפחות החטופים, גם אם מתוך משפחות החטופים יש מי שחושב, תמך או ראה לנכון במחאת קפלן עד שישה באוקטובר, זה לא אומר. אני חושבת שאסור שעל סדר היום ייכנסו לתוך המחאה של משפחות החטופים עוד נושאים כמו מחאת קפלן שהייתה פה גם לפני. לא למדנו שום דבר?".

פיבקו הוסיפה כי "זה מזיק, אני רואה את האנשים סביבנו. אני רואה את מי שמקבל את האינפורמציה הזו על ידי התקשורת, אני רואה מה זה גורם לאנשים לחשוב. שבסוף מפעילות של 12 שעות של 140 משפחות שחושבות ועובדות, לא ישנות ולא אוכלות כבר חצי שנה, בסוף מה שיוצא זה ציטוט משפחות חטופים לראש הממשלה נתניהו - 'נרדוף אותך'. מה? לא הבנתי איך זה קשור. זה בסדר שהם רוצים להפעיל לחץ על ראש הממשלה, יש דרכים להפעיל לחץ על ראש הממשלה שהן לא חוסמות כבישים ולא מפריעות לאנשים בחיים. במשפחות החטופים יש כל כך הרבה עשייה".

על אביה ועל חוסר הידיעה מה עלה בגורלו, אמרה פיבקו: "גם הבוקר אני קמה ומתפללת בתקווה שאבא שלי יחזור אלינו. בידינו לצערנו אין מידע אחרון, אנחנו שייכים לקבוצה מאוד קטנה של אזרחים שנחטפו, שמה שמחבר ביניהן זה שהם לא תושבי המקום, הם נקלעו לסיטואציה, היו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. חברים שהיו עם אבא שלי נרצחו. הם היו ארבעה ברכב, שלושה מהם נרצחו, ורק אבא שלי חסר, איננו. לא יודעים מה עלה בגורלו, אנחנו בחשכה מוחלטת".

תגיות:חטופים בעזהאיציק גלרנטרירדן פיבקו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה