חדשות בארץ

סגן נשיא ארה"ב לשעבר: "על ישראל להתעלם מהביקורת ולחסל את חמאס ברפיח"

מייק פנס, סגנו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, מתח ביקורת על הגורמים המדיניים בארה"ב שמתנגדים לפעולת צה"ל ברפיח: "המלחמה צריכה להסתיים רק כשהמטרות הצבאיות של ישראל יושגו"

מייק פנס (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)מייק פנס (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

סגן נשיא ארה"ב לשעבר, מייק פנס, קרא הלילה (בין שני לשלישי) לישראל "להתעלם מהביקורת בארצות הברית ולהיכנס לרפיח כדי להשמיד את חמאס". פנס, ששימש כסגנו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, הפך בכך לדמות הפוליטית האמריקנית הבכירה ביותר שמביעה תמיכה פומבית במבצע ישראלי ברפיח.

במהלך נאום שנשא בפני חברי מכון הדסון בוושינגטון אמר פנס כי "לא משנה מה עמדת הממשל הנוכחי או הקולות במפלגה שלי, הנה המציאות: לישראל אין ברירה אלא לפלוש לרפיח, לצוד ולהשמיד את חמאס אחת ולתמיד. המלחמה צריכה להסתיים רק כשהמטרות הצבאיות של ישראל יושגו, ואני מאמין שהעם האמריקני יעמוד לצד ישראל".

זו הפעם השנייה בשלושת החודשים האחרונים שפנס מדגיש שעל ישראל לתקוף ברפיח. בביקורו בישראל בינואר האחרון, סייר פנס ביישובי העוטף, בשדרות ובאתר המסיבה ליד רעים. הוא אף נפגש עם חיילים ומשפחות חטופים.

בין היתר הדגיש פנס בעת ביקורו כי "ישראל וארה"ב צריכות להוקיע ולגנות את כל ניסיון להשתמש בבית הדין הבינלאומי לצדק או באו"ם כדי להשוות בין המתקפה הרצחנית של חמאס על העם היהודי, שבוצעה ללא כל התגרות, לבין פעולותיה של ישראל כדי להגן על עצמה".

"אנשים שקוראים להפסקת אש צריכים לזכור שהייתה הפסקת אש בשישה לאוקטובר. חמאס פתחו במתקפה שבמהלכה פרצו 3,000 טרוריסטים לישראל במטרה לרצוח יהודים. המטרה שלהם הייתה לא רק להגיע לקיבוץ הזה או לשדרות אלא להגיע לירושלים, לתל אביב. לישראל אין ברירה אלא להילחם ולהשמיד את חמאס פעם אחת ולתמיד. כאזרח פרטי מארצות הברית אמשיך להיות קול שתומך בישראל עד שהם ישלימו את המשימה הזו".

תגיות:חמאסמייק פנסמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה