חדשות בארץ

פיגוע דריסה ליד כוכב יאיר: 4 שוטרים נפצעו, בהם אחד באורח קשה

המחבל, ערבי ישראלי תושב טירה, חוסל לאחר שיצא מהרכב וניסה לדקור איש ביטחון נוסף. המשטרה שללה את טענת משפחתו שאמרה כי לא מדובר בפיגוע

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

ארבעה שוטרים נפצעו הלילה (בין שלישי לרביעי), בהם אחד באורח קשה, בפיגוע דריסה סמוך לכוכב יאיר. המחבל, והב שביטה, ערבי-ישראלי בן 26 מטירה, חוסל לאחר שיצא מהרכב וניסה לפגוע באיש ביטחון נוסף.

במשפחתו של שביטה דחו את גרסת המשטרה לפיה מדובר בפיגוע, וטענו שדיווחו כי הוא עלול לפגוע באחרים. "לאחרונה הוא אובחן עם לקות נפשית וקיבל טיפול ביתי. כשיצא מהבית עצבני התקשרנו למשטרה ודיווחנו שהוא עלול לפגוע בעצמו. מסרנו את פרטי הרכב. כעבור זמן קצר קיבלנו הודעה שהוא נהרג". המשטרה ציינה כי הדיווח של המשפחה הגיע רק לאחר הפיגוע.

מחקירת המשטרה עולה כי המחבל נסע ברכב מטירה לכוון כוכב יאיר, שם הבחין בשוטרים, שהיו בפעילות מבצעית. הוא פגע בהם ברכבו ואז המשיך בנסיעה לכוון מחסום אליהו. המחבל יצא מן הרכב, ניסה לתקוף מאבטח וזה נטרל אותו בירי.

צוותי מד"א שהוזעקו לזירת הדריסה פינו את השוטר שנפצע באורח קשה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. שלושה שוטרים נוספים, בהם אחד שנפצע באורח בינוני, פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא.

הפרמדיקים של מד"א אמיר דהרי ואייל דוידזון, סיפרו כי "הגענו למקום וראינו בשולי הכביש ועל המדרכה ארבעה פצועים שוכבים במרחק אחד מהשני, צעיר כבן 24 היה בהכרה מעורפלת וסבל מחבלות בראש ובגפיים, גבר כבן 46 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים וגבר ואשה בהכרה מלאה, הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותם תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשאר בינוני וקל".

בית החולים בילינסון מסר הבוקר כי מצבו של השוטר שנפצע קשה השתפר מעט. המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא עדכן כי "ביחידת הטראומה התקבלו שלושה פצועים מאירוע הדריסה ליד כוכב יאיר, שוטר במצב בינוני ושתי לוחמות מג"ב במצב קל".

תגיות:פיגוע דריסהמחסום אייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה