תוכן שיווקי

נקבע המחיר לקרקעות הזהב בשביל התפוזים שבהוד השרון: 189,000 ₪ בלבד

בחודשים האחרונים חברות נדל"ן שונות החלו לשווק את הקרקעות בכ-400,000 ₪, הבוקר (ג'), נקבע שהמחיר כעת הוא 189,000 ₪ בלבד

מחיר הקרקעות ירד | מידג'רנימחיר הקרקעות ירד | מידג'רני
אא

לאחר שהקרקעות המבוקשות ביותר בישראל נמכרו בכ-400,000 ₪ ומעלה ע"י חברות נדל"ן, הבוקר (ג'), נקבע כי מספר קרקעות שיוקצו למכירה יימכרו בכ-189,000 ₪ בלבד. הערכת שמאות עפ"י תקן 22 המחמיר של השמאי הממשלתי צופה כי שווי הקרקע יזנק לכ-1.4 מיליון ₪ לאחר שתהיה זמינה לבנייה. "מקווים לאפשר בהמשך לרוכשים נוספים ליהנות מהמחיר". הקרקע אינה זמינה לבנייה, מה שנותן את ההזדמנות למשקיעים להנות מריווחי השבחת הקרקע בשנים הבאות.

הקרקעות בשביל התפוזים שבהוד השרון הפכו להזדמנות הגדולה של ענף הנדל"ן: מאז שפורסם כי התוכנית של הוד השרון היא להוסיף כ-27,000 יחידות דיור ולאור העובדה ששביל התפוזים הינה בין הקרקעות האחרונות שצמודות לבתי מגורים ומיועדות למגורים עתידיים, נחשבות הקרקעות כנס נדל"ני נדיר ששווי עשוי לזנק פי 5-6 תוך מספר שנים.

בחודשים האחרונים חברות נדל"ן שונות החלו לשווק את הקרקעות בכ-400,000 ₪, הבוקר (ג'), נקבע שהמחיר כעת הוא 189,000 ₪ בלבד. טרם נמסר כמה יחידות ימכרו במחיר הנמוך הנ"ל, אך על פי ההערכות מדובר במספר מצומצם, שיחולק למשקיעים פרטיים לצד יזמי נדל"ן.

"ההטבה הזו תאפשר ללקוחות פרטיים ליהנות ממחירים אטרקטיביים לקרקעות, בדיוק כפי שיזמי הנדל"ן נהנים מהם". מספר גורם בכיר. אנו שואפים להעניק מחיר הוגן לכמה שיותר אנשים עבור יחידות קרקע מבוקשות.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה.

תגיות:הוד השרוןוויסל נדל"ן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה